Xantia vaan on ehkä hieman kasarihenkinen....C 5 oli naapurilla eikä hänellä ollut siitä mitään huonoa sanottavaa- oikeastaan päinvatsoin, mutta noi ranskattaret on kaiketi hieman tuurista kiinni vähän niinkuin vaimoa valitessa

|
Xantia vaan on ehkä hieman kasarihenkinen....C 5 oli naapurilla eikä hänellä ollut siitä mitään huonoa sanottavaa- oikeastaan päinvatsoin, mutta noi ranskattaret on kaiketi hieman tuurista kiinni vähän niinkuin vaimoa valitessa
![]() Xantia vaan on ehkä hieman kasarihenkinen....C 5 oli naapurilla eikä hänellä ollut siitä mitään huonoa sanottavaa- oikeastaan päinvatsoin, mutta noi ranskattaret on kaiketi hieman tuurista kiinni vähän niinkuin vaimoa valitessa Nimenomaan C5 kuulostaa olevan "tuulella käyvä". Kahdella tutulla oli uutena ostetut C-viitoset, toinen oli muistaakseni -04 ja toisella -05. Bensavehkeitä molemmat. Kommenttien mukaan olivat hyviä autoja silloin kun eivät olleet korjaamolla ;( Kyllä se siihen C5 nyt kaatui. Farmari vuosimallia 2004.
Saapi sitten nähdä miten toimii, hyvin ainakin tähän asti.. Kyllä se siihen C5 nyt kaatui. Farmari vuosimallia 2004. Teet viisaan valinnan kun jätät C5 väliin, sanon sen kahden version -01 farkku ja -06 sedan perusteella. Köyhän ei kannata pelata arpapeliä rankiksilla. Miten olisi Kia Sportage niitä näkyy saavan melko edullisesti? ^
Minä kun ymmärsin, että C5 tuli Ipsulla jo ostettua... Saattaa olla hieman epäselvästi on hankintansa ilmaissut jos sellaisen on hankkinut.
^ No näin siinä kävi.. http://www.sitruunapatonki.fi/forum/
Tuo on ihan ok merkkifoorumi, kannattaa tutustua. C5 minulla ei ole ollut, muita Sitikoita kylläkin ja ihan ok ovat toimineet.
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/Eikös Sitikoissa ole alusta ongelmia (jousitus) !! Eikös Sitikoissa ole alusta ongelmia (jousitus) !! Sitikan jousipallo maksaa uutena luokkaa 30,-. Niitä on yleensä 6 kpl. Pallot kun vaihtaa aika ajoin ja hydraulinesteen 30 000 välein ei ole mitään ongelmia. Likainen hydraulineste ja matalapainen pallo on huono yhdistelmä, mutta huollettuna jousitus ei ole ongelma. Sähköpuolella enempi ongelmia joita ei pysty ennakoimaan, yleensä nekin korjattavissa kohtalaisen helposti. http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ Kiitos vinkistä ![]() Taitaa "höpöttäjiä" tai ns . tietäjiä palstalla olevan ehkä turhan paljon ?
Omistin aikanaan kaiken merkkisiä menopelejä ja myös erilaisia sitikoita. Nyt näyttää nää jutut enemmän muistuttavan mutumiesten juttuja. Viimeisin auto minulla C5. Ajettu 270tkm korjaamolla ei kertaakaan. normaalit huollot ja nekin ehkä liiaan myöhään huoltokirjaan nähden.Ensinnäkään jousitus ei ole mikään propleema.Vaatii vain hydesuodattimen pesun muutaman vuoden välein ja pelaa kuin enkeli.Olen omistanut 5 sitikkaa mehujousilla ja vain yhteen vanhemmista autoista olen joutunut vaihtamaan pallot(jotka ovat halvemat kuin norm.iskarit) ja putkiston.Ei kallis toimenpide.Edulllis empaa kuin saman verran ajetussa Passatissa.C5 mollaajat puhuu näitä kuuluisia "essonbaari"stooreja.Vaunun veturina ei häpeä millekkään muulle kokoluokkansa autolle. Plussana jousituksen suorana pito kaikissa kuormaus olosuhteissa.Ei luulisi RollsRoycen hankivan tälläista"kehnoa" systeemiä autoihinsa ellei sen ylivertaisuudessa olisi mitään perää. Suositelen lämpimimmin C5 hankintaa edullisten ostokustannuksien vuoksi. Tilastojen mukaan C5 on keskiarvoisesti vähemmän vikaantuvaa kuin Volvo tai Audi. Usko tai älä? Lue Tuv tai Adacin tilastot.Höpöhöpö jutut voi heittää omaan arvoonsa. Jos joku osa rikkoontuu niin siinä yleensä lukee Made in Germany. Olen kai onnenpekka taikka muuten hönö kun ns.maanantai kappaletta ei ole osunut kohdalle. ![]() http://www.iltalehti.fi/uutiset/200608255034053_uu.shtml
tuossa jo hiukan vanha vikatilasto mutta ehkäpä juuri tähän sopiva Lentokoneissa on vastaava jousitus.
Xantia löytyy perheestä ja sillä on kilometrejä takana reilusti yli 300 000km Tähän olen kaikki pallot vaihtanut, osittain sen takia, että laitoin hiukan korkeammalla paineella olevat pallot jousituksen pehmentämiseksi entisestään. |