Tais loppua minulla caravan hommat ensi kuussa jos eivät myönnä edes pikku e kirjaintaAnnetaan ajan kulua ja ootellaan parasta toivoen.Vaan voihan sitä vaunua pitää kausipaikallakin!
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2095 2096 [2097] 2098 2099 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tais loppua minulla caravan hommat ensi kuussa jos eivät myönnä edes pikku e kirjaintaAnnetaan ajan kulua ja ootellaan parasta toivoen.Vaan voihan sitä vaunua pitää kausipaikallakin! Ei uskalla Ei perhana, harmillinen juttu. Ihan oma valinta on vaikka vähän kovasti kirjoitakin asiasta. Me emme tarvitse niin sokeita liikenteeseen, miettikää jos sellainen osuu teihin kun ei näe. Ja onhan se näin jos ei silmälaseilla saa tarpeeksi näkökykyä, niin kortti pois. Koskee itseänikin.Kyllä minä näen hyvin,mutta trafi muuttanut rajoa ison auton kuljetukseen,tulee vielä paljon vastaavia tilanteita vastaan,kun nykyään ei kuulu poliisille mikään vaan trafi ![]() ![]() Ei perhana, harmillinen juttu.Eihän tiplomaatti ole vielä ees käyny tutkimuksessa. No sillä ei vain ole mitään tekoa tiedossa olevan näkökyvyn kanssa , äkkiä voi sattua mitä vaan.niinkö.. no en ala asiasta vääntämään jokainen saa olla mieltä mistä haluaa ![]() Eihän tiplomaatti ole vielä ees käyny tutkimuksessa.Tänään kävin... ![]() niinkö.. no en ala asiasta vääntämään jokainen saa olla mieltä mistä haluaaEi tietenkään väännetä ![]() Jotenkin tuntuu että yhtä-äkkinen sydärepeämä , aivohalvaus tms on ihan eri asia kuin tutun lääkärin piilottelema sokeus ,tietenkin saa olla eri mieltä. Ei tää ole mitään mielipiteen pakkovaihtoa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2095 2096 [2097] 2098 2099 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|