rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9978354 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:33
  • viva la France
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #31455 : 20.01.2016 kello on 18:50 »
Pikkaisen ylipainoa ja sokeri arvot ylhäällä tarkoittaa yleensä näköongelmia. Ja nuo kaksi ovat yhdessä nykyisin se millä kortissa kirjaimia häviää helposti pois.
Tosin ne voidaan ottaa väli-aikaisesti ja takaisin saa parin kolmen kuukauden kuluttua jos arvot ovat parantuneet ja paino pudonnut.
Mutta kun tuohon yhdistetään tahdistin, niin viisas lääkäri osaa kyllä ottaa tarvittavat pois.
Eli  BeC1 kortti on helppo pitää vaikka olisi tahdistin, mutta se vaatii hiukan itse kuria.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #31456 : 20.01.2016 kello on 18:54 »
Pikkaisen ylipainoa ja sokeri arvot ylhäällä tarkoittaa yleensä näköongelmia. Ja nuo kaksi ovat yhdessä nykyisin se millä kortissa kirjaimia häviää helposti pois.
Tosin ne voidaan ottaa väli-aikaisesti ja takaisin saa parin kolmen kuukauden kuluttua jos arvot ovat parantuneet ja paino pudonnut.
Mutta kun tuohon yhdistetään tahdistin, niin viisas lääkäri osaa kyllä ottaa tarvittavat pois.
Eli  BeC1 kortti on helppo pitää vaikka olisi tahdistin, mutta se vaatii hiukan itse kuria.
Sokeri arvot ok..

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:41
« Vastaus #31457 : 20.01.2016 kello on 18:59 »
jos oikein olen ymmärtänyt, hän on ajanut/ajaisi ammatikseen ilman sairautta. nyt täällä puhutaan vaan kirjaimista kortissa, mitä te ette tarvitse. miettikää itse miltä tuntuu kun lääkäri sanoo et sinä enää voi tehdä omaa työtäsi.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:14.01.2026 kello on 16:19
« Vastaus #31458 : 20.01.2016 kello on 19:11 »
Tänään kävin...
Ahaa. Joskus luin tutkimuksesta joka totesi että. 95 prosenttisesti ihmiset murehtii odottamaansa tapahtumaa, mitä ei tulekkaan. Nyt lakkaat miettimästä tuota mahollisuutta ja elät nykyhetkee.  nimim. 27v silmäsairaus, 23v sydänsairaus 2 infarktia ja 1 (4) ohitus. Enpä viitti huomista murehtia.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:08
  • Eipä turhia höttyillä :)
« Vastaus #31459 : 20.01.2016 kello on 19:32 »
Retkule vapautettu lumikuormastaan jos se nyt tuossa tulevana vkl nakkaa lämmöt tuonne nollan pintaan kuten ennusteet lupailee. Mieluummin meinaan tuota kevyttä pakkaslunta sieltä katolta alas tönii, kuin painavampaa nuoskaa 8)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:50
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #31460 : 20.01.2016 kello on 19:39 »
Opistolla taas  tuli käytyä.
Onneksi ei vielä tartte kulkimen kattoa lumista putsata,ei ole kuin  sentti kaks lunta siellä.

Sent from my iPad using Tapatalk

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #31461 : 20.01.2016 kello on 20:00 »
jos oikein olen ymmärtänyt, hän on ajanut/ajaisi ammatikseen ilman sairautta. nyt täällä puhutaan vaan kirjaimista kortissa, mitä te ette tarvitse. miettikää itse miltä tuntuu kun lääkäri sanoo et sinä enää voi tehdä omaa työtäsi.

Tiedän tunteen
ja se oli rankkaa  :o

mutta tänään on sit käyty kuntosalilla
ja uimassa ihanaa oli taas   Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:29
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #31462 : 20.01.2016 kello on 20:15 »
Ahaa. Joskus luin tutkimuksesta joka totesi että. 95 prosenttisesti ihmiset murehtii odottamaansa tapahtumaa, mitä ei tulekkaan. Nyt lakkaat miettimästä tuota mahollisuutta ja elät nykyhetkee.  nimim. 27v silmäsairaus, 23v sydänsairaus 2 infarktia ja 1 (4) ohitus. Enpä viitti huomista murehtia.

Aivan. Tuossa on asennetta.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:10
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #31463 : 20.01.2016 kello on 20:26 »

Totesin keittiön telkkarin digiboksin sanoneen sopimuksen irti.

Kun olin vaihtanut telkkarit ja siirtänyt tuon "hajonneen" toiseen paikkaan lepäämään pariksi päiväksi, niin sepä alkoikin toimia!  :o  :o

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #31464 : 20.01.2016 kello on 21:18 »
    Kun olin vaihtanut telkkarit ja siirtänyt tuon "hajonneen" toiseen paikkaan lepäämään pariksi päiväksi, niin sepä alkoikin toimia!  :o  :o
            Päätti komponentit päivittyä ;)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:18
    • Pahkakoski
    « Vastaus #31465 : 20.01.2016 kello on 21:38 »
    Istuttu koulutuksessa tänään kahteen otteeseen yhteensä reilut 5 tuntia.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
    « Vastaus #31466 : 21.01.2016 kello on 02:56 »
    Tuohon vaunupeitteeseen sen verran että jää minulta laittamatta. En jaksa uskoa ilman vaihdon toimivan tuon alla. Korttikeskustelu jatkukoot

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:52
    • Kulkija
    « Vastaus #31467 : 21.01.2016 kello on 08:15 »
    VR vain 5 minuuttia myöhässä matkalla kirkolle. Oikein hyvä talviolosuhteessa, vaikka kerkiäähän tämä tästä vielä huonommaksikin muuttua.

Harmittaa vaan, kun muutenkin myöhästyy palaverista 10 minuuttia niin kaikki on sen päälle.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:14
    • Oululainen terwaporwari
    « Vastaus #31468 : 21.01.2016 kello on 08:25 »
    Kävelin töihin virkistävässä -30 asteen pakkasessa ;D.Vaan ei tämä paha keli ole,kun ei tuule.Laitoin kaulahuivia kasvojen eteen,eli imuilman esisuodatus-ja lämmitys :laugh:.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:52
    • Kulkija
    « Vastaus #31469 : 21.01.2016 kello on 08:46 »
    Oulusa ei tuule? No johan on. Ei kovin yleistä.