Aamusauna ja altaassa kilometri
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2097 2098 [2099] 2100 2101 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aamusauna ja altaassa kilometri
Welttoiltu töissä! netissä isomman ajan ollunna, hattukameran testejä ja vertauksia tutkittu, on tarkoitus vapakalastukseen laittaa niin ei tarvii aina selittää mitä ja minkä kokoista siimanpäässä ollut.ja woipa muussakin yhteydessä otella elävää kuvaa
![]() Kuvasin muutaman 'tuotekuvan' ja pistin nettivierottuneen kaverin kamerakalustoa myyntiin.
Pitää tehdä pieni palvelus, kerran eivät niistä vaihdossa tarjoa oikein mitään ![]() Mä olen tässä pohtinu, jos tekis osan
päivästä etätyönä. Menis vaikka ulos lenkille. Oulusa ei tuule? No johan on. Ei kovin yleistä.Totta,todella harvinaista herkkua.Yleisemmin -20 astette ja tuuli 5m/s.Pahempi keli on silloin! Todettu että helevata
Welleri ei toimi kuin ajoittain ![]() No purin kahvan ja mittailin, toinen lämpötunnistinjohto poikki. Kuorin vaippa pois 5 senttiä ja heti löytyi venyvä kohta kun oli pelkkää eristettä. Muttnytt iso pulma ? Millä juotan uusiksi kaapelit 5 cm lyhennettynä? Tuo Weller MicroTouch ei jaksa lämmittää neulakärjellään. No täytyy tuoda kotoa toinen Welleri niin saa tämän kuntoon , uuden silikonikaapelinkin olisi saanut mutt ei jaksa Partcoon lähteä ja YEint on espoossa vielä pitemmällä. Johan tuo kai 15-20v kestikin. Tehty. Tänään.
No ei helevata mitään. Kärsitään vaan joulujälkeistä paksuutta. Vieläki. Antakaa mulle verkkopaita niin rupeen talipalloksi pikkulinnuille. Tehty. Tänään.Siinä pallossa pittää olla rusinoita ja pähkinöitä , muutoin ei kelepaa edes talitinteille Puolet Pendolinosta puuttuu, ankara on Suomen talvi. Saattaa tulla ahdasta, joutui käytäväpaikalle kun mun tuoli on jäänyt (ilmeisesti) Turkuun.
Puolet Pendolinosta puuttuu, ankara on Suomen talvi. Saattaa tulla ahdasta, joutui käytäväpaikalle kun mun tuoli on jäänyt (ilmeisesti) Turkuun.Oletko tulossa hesasta kotia? Sieltähän ne junat lähtee, onko emäntä töissä?
Sieltähän ne junat lähtee, onko emäntä töissä?On ilmeisesti sama juna ![]() Ne on rahaporsaat jotka ravintolavaunussa asioi. Mulla oli eväänä kaksi karjalanpiirakkaa ja vesipullo, aseman K-kaupasta 2 euroa. Muuten olisin saattanut käydä kurkkaamassa.
Ne on rahaporsaat jotka ravintolavaunussa asioi. Mulla oli eväänä kaksi karjalanpiirakkaa ja vesipullo, aseman K-kaupasta 2 euroa. Muuten olisin saattanut käydä kurkkaamassa.Käy nyt kahvit juomassa ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2097 2098 [2099] 2100 2101 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|