Se ois tänään 50V lääkärin tarkastus ajokorttia vartenAi, mikäs siinä on hankalaa? Tietää varautua kans, kun tänä vuonna joutuu samaisesta syystä..Ei ollutkaan läpihuuto juttu

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2094 2095 [2096] 2097 2098 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Se ois tänään 50V lääkärin tarkastus ajokorttia vartenAi, mikäs siinä on hankalaa? Tietää varautua kans, kun tänä vuonna joutuu samaisesta syystä.. ![]() Ai, mikäs siinä on hankalaa? Tietää varautua kans, kun tänä vuonna joutuu samaisesta syystä..Pumppu,ja näkö... Tiputteleet suosiolla turhat kirjaimet pois kortista niin helpottuu kummasti. Itsellä pitäis varmaan ammattiajokortista luopuaNiin ne varmaan tippuuki,kun vaati vielä sydän lääkärin lausunnon..
Tiputteleet suosiolla turhat kirjaimet pois kortista niin helpottuu kummasti. Itsellä pitäis varmaan ammattiajokortista luopua Minä en tiputtele sairauksien takia kirjaimia vaan sen takia, ettei tarvitse uusia kahden vuoden välein. Lääkärin todistus odottaa käyntiä Ajovarmassa ja anomuksen tekoa. Kävelin vaimon kanssa 4,8 km:n lenkin. Jos kohta vaimo laittaisi ruokaa jonka jälkeen mahdollisesti noin 1 tunnin siesta unen merkeissä. Korttihommat on tympeitä jos sairauksia alkaa olla, kaveri on 54 sillä meni silmänpaine taudin takia ääreisnäkö, suoraan näkee hyvin vaan kortti lähti vuodenvaihteessa. Aika murheellinen oli mies, sillä on vaunu ja matkailuauto muttei korttia Nuo sairaudet ei oo mukavia, kun et pysty mitenkään vaikuttaan asiaan, jos se on sellanen ![]() Noin nuorena kuin 54v. ja kortti lähtee niin on varmasti murtunut mies/nainen, osaan yhtyä tähän, sillä ajaminen on kaikki kaikessa. Toivon mukaan pystyn ajamaan yhtä kauan kuin elossa oleva vaarini, joka täyttää lokakuussa 85. ja nyt jo ressaa lokakuussa tulevaa 85v. terveystarkastusta jos lääkäri viekin kortin pois ![]() Win-win parhaimmillaan, vuosien kuulumiset käyty läpi samalla. Miesaikaa miesjuoruillen. Olivat harvinaisen hyviä ja mehukkaita silakat tällä kertaa. Minä en tiputtele sairauksien takia kirjaimia vaan sen takia, ettei tarvitse uusia kahden vuoden välein. Lääkärin todistus odottaa käyntiä Ajovarmassa ja anomuksen tekoa.Tais loppua minulla caravan hommat ensi kuussa jos eivät myönnä edes pikku e kirjainta ![]() Tais loppua minulla caravan hommat ensi kuussa jos eivät myönnä edes pikku e kirjainta Nyt rouva ratin taakse oppiin ja nopiasti. Nyt rouva ratin taakse oppiin ja nopiasti.Ei uskalla Ei muuta,kun vaunu myyntiin ensikuussa ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2094 2095 [2096] 2097 2098 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|