rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 10175893 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:15
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #31395 : 19.01.2016 kello on 14:21 »
Korjaako ne siellä toimistossa digipokseja? :laugh:

Kiinnitä huomiosi järjestykseen. 

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:04
  • Kulkija
« Vastaus #31396 : 19.01.2016 kello on 15:01 »
käyty tyhjentämässä kosteudenpoistajien ämpärit ja ottamassa lumet pois katolta  :o

Terve,

Ei näe kuvasta kovin hyvin, mutta onko sulla vaunussa kokopressu päällä? Oletko varmistanut ilmankierron toiminnan, saattaa äkkiä homehtua, jos on.

Tietenkin kosteudenpoistajat helpottaa, mutta riittävätkö.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
« Vastaus #31397 : 19.01.2016 kello on 16:03 »
Onko tuo pressu niin tiis kun miltä näyttää? Jos on niin suosittelisin ilmankierron varmistamista

Alan kerkesi näemmä samaa asiaa kommentoimaan

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #31398 : 19.01.2016 kello on 16:07 »
    Terve,

Ei näe kuvasta kovin hyvin, mutta onko sulla vaunussa kokopressu päällä? Oletko varmistanut ilmankierron toiminnan, saattaa äkkiä homehtua, jos on.

Tietenkin kosteudenpoistajat helpottaa, mutta riittävätkö.
    moi,on joo vaunuliikkeestä ostettu sen oma huppu,mikä pitäs hengittää ja tehdä vaikka vallan mitä,läheltä katsottuna huppu on täynnä pientä reikää,ilma kulkee läpi mutta vesi ei tule läpi,myöskään se ei jäädy vaunuun kiinni,en sitä uskonut mutta 2-talvea se on hienosti toiminut ja nyt uskon,se on myös väljä vaunun kokoon nähden,kosteuden poistajat oli luovuttanut noin 0,7litraa vettä/ämpäri mulla suolapussit molemmissa päissä vaunua,vaunu ollut edelliset talvet hallissa lämpöisessä lukuunottamatta edellistä ja tätä talvea,en tiä sitten mutta mitään homeeseen viittaavaa ei ole ollut ja sisäilma ollut aina raikas,katto luukku on hieman raollaan ja lattiassa olevia ilmanvaihtoreikiä kun kädellä koittaa niin ilma siellä kiertää kun ulko-ovi on kiinni.p.s kaikki sisäkaappien luukut ja sisäovet on auki,sanotaanko näin että olosuhteisiin nähden olen parhaani tehnyt,mutta jos epäkohtia niin aina uudet vinkit tervetulleita. Thumb
    « Viimeksi muokattu: 19.01.2016 kello on 19:08 »

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:04
    • Kulkija
    « Vastaus #31399 : 19.01.2016 kello on 16:51 »
    En tiennytkään, että tuollaisia peittoja on. Mainio juttu, jos toimii. Melko paljon on nestettä tullut poistajista, mulla oli lähes kuiva. Ehkä täällä Keskimaalla on ollut kuivemmat kelit.

• Vieras
    « Vastaus #31400 : 19.01.2016 kello on 17:04 »
    En tiennytkään, että tuollaisia peittoja on. Mainio juttu, jos toimii. Melko paljon on nestettä tullut poistajista, mulla oli lähes kuiva. Ehkä täällä Keskimaalla on ollut kuivemmat kelit.
    niin en tiä syksyllä täällä satoi aikapaljon mutta hyvä että oli ämpärissä noin neljänkuukauden vedet tallessa,se oli muuten caravanmessuilta mistä huppu ostettiin kun nyt oikein mietin,merkkiä en muista kun laatikko meni roskiin viimetalvenjäljiltä kun en sitä koskaan enää saanut siihen mahtumaan ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
    « Vastaus #31401 : 19.01.2016 kello on 17:18 »
    Voisitko/voisiko joku laittaa lisäinfoa kyseisestä peitteestä? Kiinnostaa.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

• Vieras
    « Vastaus #31402 : 19.01.2016 kello on 18:14 »
    yritän jostain kaivella sen tietoja.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:15
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #31403 : 19.01.2016 kello on 18:18 »
    Totesin keittiön telkkarin digiboksin sanoneen sopimuksen irti.

Vaihdoin tilalle telkkarin, jossa on digiviritin. 

• Vieras
    « Vastaus #31404 : 19.01.2016 kello on 18:45 »
    Oli pakko ottaa toinenkin pino lettuja, ei muuten muttakun
    hillopurkissa oli vielä hilloa jäljellä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:43
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #31405 : 19.01.2016 kello on 18:52 »
    Kiitokset onnitteluista,tytär sai tytön  eli tyyli Lyylin. äsken käytiin vaavelia katsomassa,8:s lastenlapsihan tämä on. Poksautettiin kuohuvat ja nostettiin malja uudelle tulokkaalle.
    Töissä oli mukavan rauhallinen päivä ,eipä soinut puhelin kertaakaan,kiitos Soneran. Mutta eihän ne kaikki soneran liittymät mykkiä olleet,toisilla luuri toimi ihan hyvin,ei mitään ongelmia. Onneksi mulla ei toiminut.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:31.01.2026 kello on 17:44
    • seniori
    « Vastaus #31406 : 19.01.2016 kello on 18:53 »
    ... kosteuden poistajat oli luovuttanut noin 7 litraa vettä/ämpäri mulla suolapussit molemmissa päissä vaunua,... 

Mielestäni tuo vesimäärä on uskomattoman suuri syksyn saldoksi. En ole ennen kuullut lähellekään vastaavasta. Tuuletus ei voi toimia oikein, jos se ei vie lähes kaikkea tuloilman tuomaa kosteutta pois.  :-\

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Itselläni ei ole ollut kosteuden poistajia koskaan ja olen pitänyt vaunuja/autoja ulkona talvet jo 25 vuotta. Ihmejuttu  :o

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:43
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #31407 : 19.01.2016 kello on 19:01 »
    Silloin kun hommasin tuon adria niin hommasin myös kosteuden poistajat,pari talvea niitä pidin muttei ne luovuttaneet yhtään tippaa vettä.
    en ole sen jälkeen enää niitä hommanut,rahan haaskausta. Siitä hyvä tuo adria on että ilma vaihtuu kiitettävästi,eipä kostu vaunu. mutta vastaavasti jos talvella lämmittää niin tuulettuu lämpökin ulos.

• Vieras
    « Vastaus #31408 : 19.01.2016 kello on 19:06 »
    Mielestäni tuo vesimäärä on uskomattoman suuri syksyn saldoksi. En ole ennen kuullut lähellekään vastaavasta. Tuuletus ei voi toimia oikein, jos se ei vie lähes kaikkea tuloilman tuomaa kosteutta pois.  :-\

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Itselläni ei ole ollut kosteuden poistajia koskaan ja olen pitänyt vaunuja/autoja ulkona talvet jo 25 vuotta. Ihmejuttu  :o
    voihan nyt v..tu,kyllä on taas kirjoteltu jotain ihan muuta mitä ajateltu,tarkoitin noin 0,7l ja se kaksi kertaa eli noin 1.5 litraa on tullut pönttöihin suolavettä yhteensä,ANTEEX ET OON OLEMASSA JA TSORI ET OON SYNTYNYT.  :( eihän siellä ois 7litraa vettä vaikkei ois edes kattoa vaunussa :D
    « Viimeksi muokattu: 19.01.2016 kello on 19:26 »

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
    « Vastaus #31409 : 19.01.2016 kello on 19:08 »
    Väännän puukkoa haavassa hiukan lisää
    2 x 0,7dl ei mun opeilla tee 1,4l