Juuri tämän vuoksi ne kiinalaiset kauppiaat hyvin usein mieluummin laittavat sen korvaavan tuotteen postiin, kuluitta ja vanhaa ei tartte edes palauttaa, jotta saavat sen positiivisen palautteen lisää eBay-tiliinsä vs. että saisivat negatiivisen. Ikinä ei minullakaan ole näiden kanssa ongelmia ollut, aina on tosiaan joko tullut uusi, korvaava tuote tilalle tai rahat on palautettu ilman mitään mutkun-mutkun -vääntämisiä 
Just näin.
En tiedä käytinkö tätä väärin hyväkseni, kun tilasin objektiivin vastavalosuojan HongKongista. Satuin olemaan himassa ja näkemään, kun postinjakaja runnoi paketin meidän postilaatikkoon...n
o vastavalosuoja oli kahdessa osassa.
Laitoin postia myyjälle, että tuote oli rikki ja valokuva mukaan. Vastaus tuli lähes samantien, että postittaa uuden.
Se tuli ehjänä perille.
Samoin yhden kännykän suojan olen saanut rikkinäisenä ja sen tilalle tuli nopealla aikataululla uusi.
Aika paljon olen tilaillut kaikkea pikkusälää ebayn kautta, niin koskaan ei ole tarvinnut antaa huonoa palautetta.
Tilasin autoon uuden maskin, jonka kuriiri oli ollut tuomassa, kun olin lomalla. Naapuri oli sanonut lähetille, että kämpässä ei ole ketään ja soita vastaanottajalle, niin hän voi ottaa paketin vastaan. Ei käynyt. Ei ollut jättänyt edes lappua postilootaan, jonka usein tekevät, että voi itse noutaa jostain.
Kun tulin lomalta himaan, laitoin ebayn kautta postia myyjälle kysyäkseni missä paketti viipyy, oli ebay tehnyt samantien rahan pidätyksen myyjältä ja myyjä oli samantien ruvennut selvittelemään paketin kohtaloa ja saanut selville, että se on Itellalla Suomessa. Soittelin Itellaan, niin siellä selitettiin, että paketin osoitetiedoissa on jotain epäselvää

kuitenkin lähetti oli osannut käydä oven takana kerran. No sain sovittua uuden toimitusajan ja kun sain paketin, oli siinä päällä hyvin selkeästi merkittynä osoite ja vieläpä mun puhelinnumerokin. Eli olisi kyllä saanut toimitettua toisenkin kerran ja ekallakin kerralla olisivat puhelimessa saaneet luvan jättää paketin naapurille.
Kun sain paketin, oli rahat jo palautettu mun tilille ja myyjä esitti kainon toivomuksen, josko voisin maksaa uudelleen

Maksoin ja pahoittelin tapahtunutta, joka johtui täysin Itellasta. Ja taas meni myyjälle positiivinen palaute.
Myyjä jopa laittoi postia ja ilmoitti seuraavista tilauksista antavansa erikoisalennuksen ja pyysi kuvia autosta uuden maskin kera.