rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Asiakaspalvelua Kiinasta  (Luettu 27803 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:09
  • Autossa on pyörät
Vs: Asiakaspalvelua Kiinasta
« Vastaus #15 : 29.10.2014 kello on 16:01 »
Ostin tuossa viikko sitten li-po akun HP:n kannettavaan, Suomesta ei löytynyt , tilasin englannista.
Aamupäivällä meni nettitilaus, seuraavana aamupäivänä toi kuriiri paketin, rahti maksoi n 15€  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:34
« Vastaus #16 : 29.10.2014 kello on 16:52 »
Ostin tuossa viikko sitten li-po akun HP:n kannettavaan, Suomesta ei löytynyt , tilasin englannista.
Aamupäivällä meni nettitilaus, seuraavana aamupäivänä toi kuriiri paketin, rahti maksoi n 15€  Thumb

Sama homma. Tilasin porakoneen akkuja.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #17 : 29.10.2014 kello on 17:52 »
Sama homma. Tilasin porakoneen akkuja.
Eikö suomesta enää löydy vehkeitä jotta pitää tilata osat kiinasta :o

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #18 : 29.10.2014 kello on 18:00 »
Eikö suomesta enää löydy vehkeitä jotta pitää tilata osat kiinasta :o

Et varmaan lukenut, tulivat englannista kuten ne minunkin akut. Minun akkua ei ainakaan suomesta löytynyt. Tosi harvinainen malli.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #19 : 29.10.2014 kello on 18:02 »
Et varmaan lukenut, tulivat englannista kuten ne minunkin akut. Minun akkua ei ainakaan suomesta löytynyt. Tosi harvinainen malli.
Luvin,mutta tästä kiina ilmiöstä puhuin ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #20 : 29.10.2014 kello on 18:12 »
No kuitenkin lainasit henkilöä joka kertoi englannista ostaneensa.  :-X

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #21 : 29.10.2014 kello on 18:16 »
No kuitenkin lainasit henkilöä joka kertoi englannista ostaneensa.  :-X
Sorgen ;)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
« Vastaus #22 : 29.10.2014 kello on 19:11 »
Kyllähän suomesta paljon löytyy, samasta tavarasta saa maksaa monasti nelinkertaisenkin hinnan, siinä se kai suurinsyy ulkomailta tilaamiseen.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #23 : 29.10.2014 kello on 19:37 »
Kyllähän suomesta paljon löytyy, samasta tavarasta saa maksaa monasti nelinkertaisenkin hinnan, siinä se kai suurinsyy ulkomailta tilaamiseen.
ja itsellä tullut huomattua että etenkin tuo korvaus/palautus toimii kiinaan niiin paljon helpommin :) täällä kotomaassa saa hampaat irvessä tapella jotta jotain palvelua saa

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
« Vastaus #24 : 29.10.2014 kello on 21:01 »
ja itsellä tullut huomattua että etenkin tuo korvaus/palautus toimii kiinaan niiin paljon helpommin :) täällä kotomaassa saa hampaat irvessä tapella jotta jotain palvelua saa

Tämä on ihan kummallista tosiaan, kun puuttuu se juupaseipäs leikki mikä pitää täällä suorittaa, välillä jopa ihan tiskiltä ostettaessa. Joskus aikoinaan kun asiakaspalvelua harjottelin, jostain jäi mieleen että yhdellä negatiivisella asiakkaalla menettää 25 tulevaa asiakasta ja positiivisella taas saa 5 uutta lisää. Tämähän toisaalta ei voi pitää paikkaansa, kyllä siellä autokaupoissa jokaisessa ainakin yksi asiakas päivässä käy, vaikka myyjät kuinka karkuun juoksisivatkin  :laugh:

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:43
  • Eipä turhia höttyillä :)
« Vastaus #25 : 30.10.2014 kello on 09:37 »
jostain jäi mieleen että yhdellä negatiivisella asiakkaalla menettää 25 tulevaa asiakasta ja positiivisella taas saa 5 uutta lisää.

Juuri tämän vuoksi ne kiinalaiset kauppiaat hyvin usein mieluummin laittavat sen korvaavan tuotteen postiin, kuluitta ja vanhaa ei tartte edes palauttaa, jotta saavat sen positiivisen palautteen lisää eBay-tiliinsä vs. että saisivat negatiivisen. Ikinä ei minullakaan ole näiden kanssa ongelmia ollut, aina on tosiaan joko tullut uusi, korvaava tuote tilalle tai rahat on palautettu ilman mitään mutkun-mutkun -vääntämisiä Thumb

• Vieras
  • Vs: Asiakaspalvelua Kiinasta
    « Vastaus #26 : 30.10.2014 kello on 10:09 »
    Juuri tämän vuoksi ne kiinalaiset kauppiaat hyvin usein mieluummin laittavat sen korvaavan tuotteen postiin, kuluitta ja vanhaa ei tartte edes palauttaa, jotta saavat sen positiivisen palautteen lisää eBay-tiliinsä vs. että saisivat negatiivisen. Ikinä ei minullakaan ole näiden kanssa ongelmia ollut, aina on tosiaan joko tullut uusi, korvaava tuote tilalle tai rahat on palautettu ilman mitään mutkun-mutkun -vääntämisiä Thumb
    Just näin.
    En tiedä käytinkö tätä väärin hyväkseni, kun tilasin objektiivin vastavalosuojan HongKongista. Satuin olemaan himassa ja näkemään, kun postinjakaja runnoi paketin meidän postilaatikkoon...n o vastavalosuoja oli kahdessa osassa.
    Laitoin postia myyjälle, että tuote oli rikki ja valokuva mukaan. Vastaus tuli lähes samantien, että postittaa uuden.
    Se tuli ehjänä perille.

Samoin yhden kännykän suojan olen saanut rikkinäisenä ja sen tilalle tuli nopealla aikataululla uusi.

Aika paljon olen tilaillut kaikkea pikkusälää ebayn kautta, niin koskaan ei ole tarvinnut antaa huonoa palautetta.

Tilasin autoon uuden maskin, jonka kuriiri oli ollut tuomassa, kun olin lomalla. Naapuri oli sanonut lähetille, että kämpässä ei ole ketään ja soita vastaanottajalle, niin hän voi ottaa paketin vastaan. Ei käynyt. Ei ollut jättänyt edes lappua postilootaan, jonka usein tekevät, että voi itse noutaa jostain.
    Kun tulin lomalta himaan, laitoin ebayn kautta postia myyjälle kysyäkseni missä paketti viipyy, oli ebay tehnyt samantien rahan pidätyksen myyjältä ja myyjä oli samantien ruvennut selvittelemään paketin kohtaloa ja saanut selville, että se on Itellalla Suomessa. Soittelin Itellaan, niin siellä selitettiin, että paketin osoitetiedoissa on jotain epäselvää  :D kuitenkin lähetti oli osannut käydä oven takana kerran. No sain sovittua uuden toimitusajan ja kun sain paketin, oli siinä päällä hyvin selkeästi merkittynä osoite ja vieläpä mun puhelinnumerokin. Eli olisi kyllä saanut toimitettua toisenkin kerran ja ekallakin kerralla olisivat puhelimessa saaneet luvan jättää paketin naapurille.
    Kun sain paketin, oli rahat jo palautettu mun tilille ja myyjä esitti kainon toivomuksen, josko voisin maksaa uudelleen  :) Maksoin ja pahoittelin tapahtunutta, joka johtui täysin Itellasta. Ja taas meni myyjälle positiivinen palaute.
    Myyjä jopa laittoi postia ja ilmoitti seuraavista tilauksista antavansa erikoisalennuksen ja pyysi kuvia autosta uuden maskin kera.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:43
    • Eipä turhia höttyillä :)
    « Vastaus #27 : 30.10.2014 kello on 10:35 »
    Tilasin autoon uuden maskin

Auto onkin varsin hyvä lisävarustelun kohde, johon löytää vähän sitä sun tätä edullisesti & nopeasti netistä ja yleensä jopa hintaan johon kotimaan tarjonta ei pysty vastaamaan mitenkään, hyvä että edes löytyy koko tuotetta lainkaan 8)

Mitäköhän seuraavaksi keksisi kun näiden "ohi" on autossa jo koiraverkko, roiskeläpät, kontin suojamatto, keulan viimasuojat... :D Nyt vimosimpina tuli uuden kesärenkaat talliin kevättä odottelemaan ja filsusarja tulevaa huoltoa silmällä pitäen 8)

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 20:49
    « Vastaus #28 : 30.10.2014 kello on 13:06 »
    Mistä tilasit renkaat? Mun tarvis VOlleen tilata hyvät renkaat, sekä talvi että kesä.

• Vieras
  • Vs: Asiakaspalvelua Kiinasta
    « Vastaus #29 : 30.10.2014 kello on 13:50 »
    Renkaita olen tilannut paljonkin, yhdet 20" vanteet kumeineen ja myös vetokoukun. Nämä ei mikään ole ebayn kautta, vaan suoraan yrityksiltä.

Renkaita olen tilannut rengas-onlinesta ja camskillilta.