Minun rahoihin toi ei vaikuta mitenkään. Aina on rahaa saanut pelkällä puhelinsoitolla ja olen ollut jo niin montakymmentä vuotta asiakas, ettei viitsisi enää vaihtaa ja en muistaisi edes uutta til.nro:a, joten hyvä näin on olla.
Maapallokerhon jäsen jo 1950 luvulta. Hyvin on toiminut, pyppi, syppi, ja muutkin nimet nykynordeaa ennen. Ei moittimista eikä syytä pankin vaihtoon, jos joku harva saa duunistaan hiukka isomman liksan. Ehkäpäs ne on sen ansainneet ...
Kukas muistaa muuten ne kaikki eri nimet PYP:stä Nordeaan ? Ite muistin vielä Meritan, joka oli mun mielestä huonoin.
Mulla jos henk.koht asianhoitaja vaihtuu, niin kutsuu naamakkain tutustumaan, johon ilmoitan, että naapurikahvelassa on hyvät caffelattet ja mainiot leivokset. Niin siellä sitten vartti hujahtaa, sinunkaupat solmitaan, ja palvelu aina huippuluokkaa. Kahvelaskustakaan ei tartte huolehtia.
Ja aina löytyy soittopyynnöllä vaikka mitä palvelua, ihan ilmatteeksi. Minä semmoselle annan arvon isomman
, enkä katkeroidu jonkun muun palkkioista tai liksoista.
Tuskanpunaisia Karppisia en diggaa.
Mun talletukset on aina olleet 1-100.000 euron väliin istuvia. Miksi hyvää vaihtamamaan.