Kysyppä peltiä www.prcaravan.fi . Luullakseni on rullassa.Kiitos vinkistä.
Tilaamalla saa peltiä. Hintakin oli kyllä huimat 300 €/m.
- Desibeli
Kysyppä peltiä www.prcaravan.fi . Luullakseni on rullassa.Kiitos vinkistä. Tilaamalla saa peltiä. Hintakin oli kyllä huimat 300 €/m. - Desibeli Kiitos vinkistä. OHO! ![]() Meni otsikko uusiksi tuolla hinnalla ![]() Kysäiseppä ML-Caravanilta Orimattilasta, voi olla edullisempaa.
Peltiä lienee rullassa kaikilla vaunukorjaajilla. Kiitos vinkistä. Eikö olisi halvempaa laittaa kattoluukku vessaan? Eikö olisi halvempaa laittaa kattoluukku vessaan?Ja siihen 12V puhallin jos tarttee ![]() Ja siihen 12V puhallin jos tarttee Ja varuiksi väärinpäin kytkettynä eli puhalletaan vessasta käryt muualle vaunuun ![]() Eikö olisi halvempaa laittaa kattoluukku vessaan? Taitaa olla. Olen liuottanut noita pannun peltejä ämpärissä, jossa on sitruunahappoliuost a. Ihmeellistä mönjää kerääntyy ämpärin pohjalle. Ihan kuin jotain jugurttia. Kuivuttuaan muuttuu kovaksi aineeksi. Onkohan tämä peräisin ruosteesta vai maalista? ![]() - Desibeli Epäilen, että on pellin pinnasta irronnut pinnoite ( sinkitys ).
Epäilen, että on pellin pinnasta irronnut pinnoite ( sinkitys ). En usko että alumiinipellissä on sinkitys, koska silloin alumiini suojelisi sitä sinkkiä (=jalompi metalli). Lisäksi alumiiniin tulee automaattisesti korroosioilta suojaava kerros (=alumiinioksidikerros), joten senkin takia se olisi tarpeeton. ^
Oisko Primuksen pannussa palaakaan alumiinia? ![]() E: jotenki tuo sinkityksen reagointi (suojapelleissä) tuntuisi sopivalta - kun sähköliimapuikolla polttelee sinkkiä on valkoisen tomun siivo kova ![]() Sori, tuki joku assosisaatio noihin kattopelteihin tuosta vessan kattoluukusta
![]() Tosi hienoa työtä teet. Kun olen seurannut ketjua,
niin väkisin on tullut mieleen, että mitä tarkoitat tonnin projektilla. Painoa vai euroja sillä tuskin projektikustannukse t mahtuvat tuhanteen euroon. Tosi hienoa työtä teet. Kun olen seurannut ketjua, Kiitos. Tonnin projektilla viittaan alla olevaan viestiketjuun, mistä kaikki sai alkunsa. http://karavaanari.org/index.php/topic,7799.0.html Aikomus oli saada tonnilla tehtyä tämä vaunu kuntoon, mutta vaunu olikin huonommassa kunnossa, mitä ensiviakutelma oli. Ei riitä tonni eikä toinenkaan tässä rojektissa. Mutta silti valmiiksi yritän vaunun saada tehtyä. - Desibeli |