Alkaa mielestäni täyttyä petoksen tunnusmerkit.rikosi lmoitus?
Kuten aiemmin jo tuumailin, ei maksa vaivaa. Käytännössä saisin aikaiseksi vain itselleni lisäkuluja. Tuhatlappusen näpistäminen ei nykyisin johda edes torumiseen tuomarin taholta, mutta minä joutuisin reissaamaan omalla kustannuksellani käräjöimässä. Mahdollisen korvauksen siirtyminen hra Napin ulosottokansion jatkeeksi ei taas heilauttaisi hiuskarvaakaan hepun päässä. Täydellinen lainsäädäntömme on siis kaikessa suvaitsevaisuudessa
an kriminalisoinut - tai ainakin käytännössä sanktioinut - sinisilmäisyyden kannustaen monipuoliseen yrittäjyyteen mielikuvitusrikkaid
en kansalaisten toimesta.
...En ihan tarkkaan vielä tiedä että itkettääkö vai naurattaako asianomaista...

Lupaan kertoa heti, kun olen itse osannut päättää...
...Harmi että oli huonompii kuin luulit. Silti pintapellit näytti ihan siistiltä ja kori vielä ryhdissään. Styroxit pois ja uutta pesään.
Riesaksi tulee toki se, että halvan kapineen alkuperäinen tarkoitus oli kyetä esittelemään koppikelkkailun ihmeellinen maailma kohtuukustannuksin. Nyt kansalainen Mulli joutuu etsimään rappiotilansa pihamaalta (jostain kaukaa kuului Ruonansuun äänellä:"Pihapellosta") tasaisen paikan vaunun kiilaamiseksi remonttia varten vaateriin ja se varsinainen lomailu tapahtuu joskus vuonna 9401.