Alkaa mielestäni täyttyä petoksen tunnusmerkit.rikosi lmoitus? Kuten aiemmin jo tuumailin, ei maksa vaivaa. Käytännössä saisin aikaiseksi vain itselleni lisäkuluja. Tuhatlappusen näpistäminen ei nykyisin johda edes torumiseen tuomarin taholta, mutta minä joutuisin reissaamaan omalla kustannuksellani käräjöimässä. Mahdollisen korvauksen siirtyminen hra Napin ulosottokansion jatkeeksi ei taas heilauttaisi hiuskarvaakaan hepun päässä. Täydellinen lainsäädäntömme on siis kaikessa suvaitsevaisuudessa an kriminalisoinut - tai ainakin käytännössä sanktioinut - sinisilmäisyyden kannustaen monipuoliseen yrittäjyyteen mielikuvitusrikkaid en kansalaisten toimesta. ...En ihan tarkkaan vielä tiedä että itkettääkö vai naurattaako asianomaista... Lupaan kertoa heti, kun olen itse osannut päättää... ...Harmi että oli huonompii kuin luulit. Silti pintapellit näytti ihan siistiltä ja kori vielä ryhdissään. Styroxit pois ja uutta pesään. Riesaksi tulee toki se, että halvan kapineen alkuperäinen tarkoitus oli kyetä esittelemään koppikelkkailun ihmeellinen maailma kohtuukustannuksin. Nyt kansalainen Mulli joutuu etsimään rappiotilansa pihamaalta (jostain kaukaa kuului Ruonansuun äänellä:"Pihapellosta") tasaisen paikan vaunun kiilaamiseksi remonttia varten vaateriin ja se varsinainen lomailu tapahtuu joskus vuonna 9401. Yhtä olen kyllä tässä kovasti pohtinut. Miten sen Napin emännän Ikean vaatekomero nyt pysyy pystyssä, kun sen takaseinä on nyt minun vaununi kattona?Mikä tämä Nappi on miehiään? Sehän pitää käydä vetämässä kölin alta ja monesti. Vaan oikeampi oli Tonnilla kunnon kusetus ![]() Mikä tämä Nappi on miehiään? Sehän pitää käydä vetämässä kölin alta ja monesti. Emme lähde nyt tälle linjalle. Vielä tässä makselemaan sille makuurahoja... Edit: Sen sijaan ensimmäinen toimenpide tapahtuman johdosta on nyt tehty. Profiilikuva on päivitetty allenäppäillyttä paremmin kuvaavaksi. Emme lähde nyt tälle linjalle. Vielä tässä makselemaan sille makuurahoja...Juu emme mutta mua ottaa kans niin hitosti päähän tuollainen kusetus. Meinasin vain että jos tyyppi tulee esille vaikka jossain muussa yhteydessä niin tietää että luottoa löytyy kuin must...romaaneihin. Vaikka vankkurikansaa ovatkin. Jokohan mut potkaistaan foorumilta kun kansanryhmiä moitin.Toiv.ei koska tämä jää siltä osin viimeiseksi kannanotoksi. Emme lähde nyt tälle linjalle. Vielä tässä makselemaan sille makuurahoja... no ainakin huumoria sinulta löytyy. Pitkää pinnaa vaan.Mistäs vaunun omistajatiedot saa selville? Kokeilin numeroa 16400, mistä olen saanut auton tiedot selville, mutta vaunuja ei sieltä löydy. Aken internetsivuilta otin oman vaununi tiedot. http://tietopalvelu.ake.fi/AkeAtpJulkWeb/fi/ajoneuvorekisteri/ajoneuvorekisterikyselyt.html Mistäs vaunun omistajatiedot saa selville? Kokeilin numeroa 16400, mistä olen saanut auton tiedot selville, mutta vaunuja ei sieltä löydy.Vaikka tuolta ja saa koko vaunun historian mutta kustantaa jonkin verran.. https://www.autorekisteri.fi/?gclid=CKqx0Ku5r7gCFcJc3god5H0Aog Ei tainnut otsikon unelma toteutuaTuokin kävi jo meillä vakivaanareissa mielessä mutta häveliäisyttämme emme ilenneet sanua.. ![]() Eli miten sen sanoin jossain ilman pahaa verta.. köyhän ei passaa ostaa kahdesti vaan kerralla hyvää vaikka se kirpaiseiskin alussa. ![]() Tämä on siis yleinen sanonta kaikessa ja pitää jopa paikkansa aika monessa. Ei pidä loukkaantua tästä jos mainitsen kun olen sen niin monesti jo havainnu. ![]() |