rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....  (Luettu 105931 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.07.2025 kello on 21:28
Vs: Tonnin komerolla karavaanariksi?
« Vastaus #90 : 14.07.2013 kello on 18:33 »
Hupailusta tämä tonnin kopin/Mullin seikkailut käyvät. En ihan tarkkaan vielä tiedä että itkettääkö vai naurattaako asianomaista, ilmaisutyyli kyllä ihailtavaa. :-\ 8)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:10.09.2016 kello on 09:49
« Vastaus #91 : 14.07.2013 kello on 18:39 »
Juu. Noh, tuossa kattellut noita 3-4 kertaa kalliimpiakin vanhoja vaunuja joista on tapetit poistettu. Aika samanlaista purua monesti. Jotta eipä nuo päälläolevat pahvit aiheuta muuta kuin sen,että poisrevittävää on vähän enemmän. Harmi että oli huonompii kuin luulit. Silti pintapellit näytti ihan siistiltä ja kori vielä ryhdissään. Styroxit pois ja uutta pesään.

• Vieras
  • Vs: Tonnin komerolla karavaanariksi?
    « Vastaus #92 : 14.07.2013 kello on 18:47 »
    Alkaa mielestäni täyttyä petoksen tunnusmerkit.rikosi lmoitus?

Kuten aiemmin jo tuumailin, ei maksa vaivaa. Käytännössä saisin aikaiseksi vain itselleni lisäkuluja. Tuhatlappusen näpistäminen ei nykyisin johda edes torumiseen tuomarin taholta, mutta minä joutuisin reissaamaan omalla kustannuksellani käräjöimässä. Mahdollisen korvauksen siirtyminen hra Napin ulosottokansion jatkeeksi ei taas heilauttaisi hiuskarvaakaan hepun päässä. Täydellinen lainsäädäntömme on siis kaikessa suvaitsevaisuudessa an kriminalisoinut - tai ainakin käytännössä sanktioinut - sinisilmäisyyden kannustaen monipuoliseen yrittäjyyteen mielikuvitusrikkaid en kansalaisten toimesta.

...En ihan tarkkaan vielä tiedä että itkettääkö vai naurattaako asianomaista... :-\ 8)

Lupaan kertoa heti, kun olen itse osannut päättää...

...Harmi että oli huonompii kuin luulit. Silti pintapellit näytti ihan siistiltä ja kori vielä ryhdissään. Styroxit pois ja uutta pesään.

Riesaksi tulee toki se, että halvan kapineen alkuperäinen tarkoitus oli kyetä esittelemään koppikelkkailun ihmeellinen maailma kohtuukustannuksin. Nyt kansalainen Mulli joutuu etsimään rappiotilansa pihamaalta (jostain kaukaa kuului Ruonansuun äänellä:"Pihapellosta") tasaisen paikan vaunun kiilaamiseksi remonttia varten vaateriin ja se varsinainen lomailu tapahtuu joskus vuonna 9401.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 3.02.2021 kello on 18:57
    Re: Tonnin komerolla karavaanariksi?
    « Vastaus #93 : 14.07.2013 kello on 18:47 »
    Kyllä se kuulkaa niin on, että melkein kaikki tämän ikäiset on läpimätiä. Pelkästään hyvällä pesulla tuosta minun vaunusta ois varmasti pari tonnia tienannu, vaikka puoli pohjaa on uusintakunnossa, kattovanerit pysyi vessan puolella pelkällä tuurilla katossa ja seinään kun survaisi sorkkaraudan, niin vesi virtas rautaa pitkin. Silti se haisi hyvälle ja näytti monessa mielessä paremmalta kuin monet monen tonnin Solikat tai muut.

• Vieras
    « Vastaus #94 : 14.07.2013 kello on 18:53 »
    Yhtä olen kyllä tässä kovasti pohtinut. Miten sen Napin emännän Ikean vaatekomero nyt pysyy pystyssä, kun sen takaseinä on nyt minun vaununi kattona?

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
    « Vastaus #95 : 14.07.2013 kello on 19:00 »
    Yhtä olen kyllä tässä kovasti pohtinut. Miten sen Napin emännän Ikean vaatekomero nyt pysyy pystyssä, kun sen takaseinä on nyt minun vaununi kattona?
    Mikä tämä Nappi on miehiään? Sehän pitää käydä vetämässä kölin alta ja monesti.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:21
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #96 : 14.07.2013 kello on 19:15 »
    Ei tainnut otsikon unelma toteutua ??? Vaan oikeampi oli Tonnilla kunnon kusetus  :-[

• Vieras
    « Vastaus #97 : 14.07.2013 kello on 19:18 »
    Mikä tämä Nappi on miehiään? Sehän pitää käydä vetämässä kölin alta ja monesti.

Emme lähde nyt tälle linjalle. Vielä tässä makselemaan sille makuurahoja...

Edit: Sen sijaan ensimmäinen toimenpide tapahtuman johdosta on nyt tehty. Profiilikuva on päivitetty allenäppäillyttä paremmin kuvaavaksi.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #98 : 14.07.2013 kello on 19:25 »
    Juu emme mutta mua ottaa kans niin hitosti päähän tuollainen kusetus. Meinasin vain että
    jos tyyppi tulee esille vaikka jossain muussa yhteydessä niin tietää että luottoa löytyy
    kuin must...romaaneihin. Vaikka vankkurikansaa ovatkin.
    Jokohan mut potkaistaan foorumilta kun kansanryhmiä moitin.Toiv.ei koska tämä
    jää siltä osin viimeiseksi kannanotoksi.  Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.10.2025 kello on 16:34
    Re: Tonnin komerolla karavaanariksi?
    « Vastaus #99 : 14.07.2013 kello on 19:47 »
    Mistäs vaunun omistajatiedot saa selville?  Kokeilin numeroa 16400,  mistä olen saanut auton tiedot selville,  mutta vaunuja ei sieltä löydy.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #100 : 14.07.2013 kello on 19:50 »

Edit: Sen sijaan ensimmäinen toimenpide tapahtuman johdosta on nyt tehty. Profiilikuva on päivitetty allenäppäillyttä paremmin kuvaavaksi.
    :laugh: no ainakin huumoria sinulta löytyy. Pitkää pinnaa vaan.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:10.09.2016 kello on 09:49
    Vs: Re: Tonnin komerolla karavaanariksi?
    « Vastaus #101 : 14.07.2013 kello on 19:52 »
    Mistäs vaunun omistajatiedot saa selville?  Kokeilin numeroa 16400,  mistä olen saanut auton tiedot selville,  mutta vaunuja ei sieltä löydy.

Aken internetsivuilta otin oman vaununi tiedot.
    http://tietopalvelu.ake.fi/AkeAtpJulkWeb/fi/ajoneuvorekisteri/ajoneuvorekisterikyselyt.html

• Vieras
  • Vs: Re: Tonnin komerolla karavaanariksi?
    « Vastaus #102 : 14.07.2013 kello on 19:54 »
    Vaikka tuolta ja saa koko vaunun historian mutta kustantaa jonkin verran..
    https://www.autorekisteri.fi/?gclid=CKqx0Ku5r7gCFcJc3god5H0Aog

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #103 : 14.07.2013 kello on 21:12 »
    Eikö tuossa ole mahdollista, että vaan on laitettu vahinko kiertämään?

• Vieras
    « Vastaus #104 : 14.07.2013 kello on 22:17 »
    Ei tainnut otsikon unelma toteutua ??? Vaan oikeampi oli Tonnilla kunnon kusetus  :-[
    Tuokin kävi jo meillä vakivaanareissa mielessä mutta häveliäisyttämme emme ilenneet sanua.. :'( >:(
    Eli miten sen sanoin jossain ilman pahaa verta.. köyhän ei passaa ostaa kahdesti vaan kerralla hyvää vaikka se kirpaiseiskin alussa. ;)
    Tämä on siis yleinen sanonta kaikessa ja pitää jopa paikkansa aika monessa.
    Ei pidä loukkaantua tästä jos mainitsen kun olen sen niin monesti jo havainnu.
     ;)