rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: LAIHDUTUSRINKI  (Luettu 38902 kertaa)

• Vieras
  • Vs: LAIHDUTUSRINKI
    « Vastaus #120 : 30.01.2013 kello on 21:45 »
    Arkipäivät eivät ole ongelma kun on töissä ja työpaikkaruokala riittävän kaukana ettei sieltä munkin ja pizzan tuoksu tule mutta nuo viikonloput ja jääkaappi on täynnä vielä herkkuja jotka on nyttemmin multa sitten kuulemma kielletty.

• Vieras
    « Vastaus #121 : 30.01.2013 kello on 22:20 »
    Pääseekö tähän rinkiin vielä mukaan ?   ^-^

Sain melkoisen innostuksen laihdutukseen, jos saan hävitettyä 15 kiloa heinäkuun loppuun mennessä saan 1500 euroa, jos en saa tuota 15 kiloa pois, en saa sitten mitään, onko 15 kiloa mahdollista saada pelkällä ruokavalion muuttamisella kun aikaa ylimääräiselle liikunnalle ei mielestäni ole.

Mukavia nuo sukulaiset.  ;D
    No karppaamalla lähtee puoleen vuoteen joku 7 kg mutta ilman liikuntaa et ehdi saada 15 kg pois.Ilman muuta ruokavalion muutoksella tai vaikka vain annosten pienentämällä saat pysyvää muutosta aikaan mutta vaikea uskoa että lähtis noin paljoa pois ilman rankkaa treeniä...
    Mutta johan 1500 ekua on jo melkonen kannuste iltavapaan paremmalle käytölle.. Thumb
    Ei muutakuin nyt sukset jalkaan ja baanalle.Tai osta lumikengät ja mene metsään talsimaan..Siitä se lähtee..

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    Vs: LAIHDUTUSRINKI
    « Vastaus #122 : 30.01.2013 kello on 23:12 »
    Pääseekö tähän rinkiin vielä mukaan ?   ^-^

Sain melkoisen innostuksen laihdutukseen, jos saan hävitettyä 15 kiloa heinäkuun loppuun mennessä saan 1500 euroa, jos en saa tuota 15 kiloa pois, en saa sitten mitään, onko 15 kiloa mahdollista saada pelkällä ruokavalion muuttamisella kun aikaa ylimääräiselle liikunnalle ei mielestäni ole.

Mukavia nuo sukulaiset.  ;D
    Kyllä tuo onnistuu ja jopa helposti, kun haluaa. Sinullahan on 6 kuukautta aikaa. Jos mielestäsi ei ole aikaa liikunnalle, niin osta tai vuokraa kuntopyörä ja polje sitä iltaisin, kun katsot telkkaria. Minulla ainakin toimi. Yhdessä ruokavalion muuttamisen kanssa hävisi 15 kg kolmessa kuukaudessa ja 49 kg 9 kuukaudessa. Kalliiksi tuli, kun piti uusia kaikki vaatteet sukkia lukuunottamatta.

• Vieras
    « Vastaus #123 : 30.01.2013 kello on 23:27 »
    Kyllä tuo onnistuu ja jopa helposti, kun haluaa. Sinullahan on 6 kuukautta aikaa. Jos mielestäsi ei ole aikaa liikunnalle, niin osta tai vuokraa kuntopyörä ja polje sitä iltaisin, kun katsot telkkaria. Minulla ainakin toimi. Yhdessä ruokavalion muuttamisen kanssa hävisi 15 kg kolmessa kuukaudessa ja 49 kg 9 kuukaudessa. Kalliiksi tuli, kun piti uusia kaikki vaatteet sukkia lukuunottamatta.
    Ihan näyttäs liikunnalle.Mutta kunhan tuntuu hauskalle kuten sinun tapauksessa niin ei se sitä ole.Uskon sinua.. Thumb Minustakaan kunnon kävely ei ole liikuntaa..Itse kävelen työmaalle kun olen toimipaikalla ja hauskaa on ollut.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #124 : 30.01.2013 kello on 23:47 »
    No karppaamalla lähtee puoleen vuoteen joku 7 kg mutta ilman liikuntaa et ehdi saada 15 kg pois.Ilman muuta ruokavalion muutoksella tai vaikka vain annosten pienentämällä saat pysyvää muutosta aikaan mutta vaikea uskoa että lähtis noin paljoa pois ilman rankkaa treeniä...
    Mutta johan 1500 ekua on jo melkonen kannuste iltavapaan paremmalle käytölle.. Thumb
    Ei muutakuin nyt sukset jalkaan ja baanalle.Tai osta lumikengät ja mene metsään talsimaan..Siitä se lähtee..

tuos on jo motivaatiota kerrassaan  Thumb Thumb Thumb Thumb
    nyt unosille ja huomenna uimaan aamusta aikaseen  :)

• Vieras
    « Vastaus #125 : 30.01.2013 kello on 23:55 »
    tuos on jo motivaatiota kerrassaan  Thumb Thumb Thumb Thumb
    nyt unosille ja huomenna uimaan aamusta aikaseen  :)
    Uiminen on hyvä harraste.Vaimoke pakotti  ;D uimahalliin kun sillä oli se allasjumppa.
    No itse vetelin rintauintia 70 minuuttia liki koko ajan.Jostain syystä vasemman käden lihakset ei tykänny rasituksesta niin piti 5 minuuttia hieroa kättä ja hengähtää.Sitten melkein ilman taukoa uin loput..

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #126 : 30.01.2013 kello on 23:59 »
    Uiminen on hyvä harraste.Vaimoke pakotti  ;D uimahalliin kun sillä oli se allasjumppa.
    No itse vetelin rintauintia 70 minuuttia liki koko ajan.Jostain syystä vasemman käden lihakset ei tykänny rasituksesta niin piti 5 minuuttia hieroa kättä ja hengähtää.Sitten melkein ilman taukoa uin loput..

vesijumppa on ihanaa
    meitinkin ryhmässä on 3 miestä 
    uskaltautunut jumppaan mukaan 
    ja vesi on hyvä vastus
    mä suunittelin
    joskos huomenna juoksis vedessä sen 45 min.

• Vieras
    « Vastaus #127 : 31.01.2013 kello on 00:02 »
    vesijumppa on ihanaa
    meitinkin ryhmässä on 3 miestä 
    uskaltautunut jumppaan mukaan 
    ja vesi on hyvä vastus
    mä suunittelin
    joskos huomenna juoksis vedessä sen 45 min.
    Juurikin vaimo sanoi samaa.
    Aivan mahtavaa jos on löytänyt oman lajin... :)
    Siellä sitä kiinteytyy...
    Anna mennä Sipu... Thumb

Ja ilman muuta haasta meidät muutkin mukaan... ;D

• Vieras
    « Vastaus #128 : 31.01.2013 kello on 06:05 »
    Kiitti vinkeistä, viime laihdutuksesta on aikaa lähes 20 vuotta joten muistikuvat omasta pudotusvauhdista on hatarat mutta eiköhän tuo tuosta jokunen kilo lähtene kun tavoitepainossa heinäkuussa toivon mukaan kun olen, painoindeksini olisi silloinkin vielä 26.9  :o

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    « Vastaus #129 : 31.01.2013 kello on 09:17 »
    Kiitti vinkeistä, viime laihdutuksesta on aikaa lähes 20 vuotta joten muistikuvat omasta pudotusvauhdista on hatarat mutta eiköhän tuo tuosta jokunen kilo lähtene kun tavoitepainossa heinäkuussa toivon mukaan kun olen, painoindeksini olisi silloinkin vielä 26.9  :o
    Liity tähän ..alkaa 11.2 http://www.fitfarm.fi/home;jsessionid=62F20064A7B582045839F9B5268EE3F1
    Ja on mahdollisuus sen 1 kilo/viikko laihtua vaikka vaan pienellä liikunnan lisäyksellä ;) (kokemusta on) Ja sitä ennen voit treenata tällä http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-ja-superdieetit/ruokavaliot/uutinen/gofatgo-ruokavalio-naisille-jotka-haluavat-polttaa-l%C3%A4ski%C3%A4  (on miehille ja naisille omat ruokavaliot  )Ja tosiaan tällä laihtuu..ilman nälkää ;) (ja usko pois niin mieliteotkin haihtuu nopeaa :)
    Ja voit siis jo olla varma voittaja  Thumb Thumb Thumb

• Vieras
    « Vastaus #130 : 31.01.2013 kello on 09:27 »
    No just, sinnehän minä telkkariin läskeineni.  ;D

Sen fitness naisvalmentajan käskyttämänä saisin itseni nolatuksi heti ensimmäisellä puoliminuuttisella. .. :laugh:

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #131 : 31.01.2013 kello on 09:29 »
    No just, sinnehän minä telkkariin läskeineni.  ;D

Sen fitness naisvalmentajan käskyttämänä saisin itseni nolatuksi heti ensimmäisellä puoliminuuttisella. .. :laugh:
    No siis ei toi ole mikään telkkarijuttu! Se on nettivalmennus. Siellä on ruokaohjeet jokaviikolle..on yli 20kg pudottajille-10-20kg pudottajille omansa ja alle 10kg pudottajille..on mentaalivalmennusta jos tulee tiukkaa jne..SUOSITTELEN!
    Itte alotin 7.1 ja siitä menny nyt yli 4kg ;) (mulla on viikonloput hieman repeillyt  ;D..messut ja kaik..)
    Valitettavaa, mutta totta on ettei ne läskit lähe jos ei jotain asiaa muuta..ja mitä radikaalimmin muuttaa sitä enemmän läskit lähtee ;)

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #132 : 31.01.2013 kello on 09:34 »

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #133 : 31.01.2013 kello on 09:36 »
    Yhäkkin pituus 171cm ja paino 77kg. Vitonen liikaa, joka ei näköjään lähde lumipilateksella. Katsotaan miten kesällä rakennuspilateksell a. ;D

• Vieras
    « Vastaus #134 : 31.01.2013 kello on 09:36 »
    Ai, se Jutan kuva säikäytti heti alkuunsa.  ;D

Tässä taitaa jo nähdä harhoja ja eka päivä vasta menossa, aamullakin oli vain kaurapuuroa mustikoilla, töissä kahvin kanssa jo kolme porkkanaa mutusteltu, nälkä kurnii ja kahvitunnilla kaverin possumunkin tuoksu tuli suoraan ytimiin. :(

Tuohon Höpöttäjän painoon kun pääsisi niin hyvä mutta Höpöttäjän pituiseksi ei rahkeet riitä. ;D