Oli mukava viikonloppu,mukavan pariskunnan kanssa 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Oli mukava viikonloppu,mukavan pariskunnan kanssa ![]()
Kotiuduttu Tuurin Kyläkaupasta Paljonko lompakko oheni?? ![]() Liian hidas vene?? suottaa olla. Vaan liian hidas kuski enempikin. ![]()
Paljonko lompakko oheni??Ei onneksi paljon ![]() Hyvin jaksoi audi vetää vaunun Ouluun savupilven saattelemana. Etsitty syytä savutukseen ja kaahattu ympäriinsä tietokone autoon kytkettynä. Lopulta syyksi paljastui pieni reikä ahtoputkessa. Jeesusteippipatentt i putkeen ja taas veturi rokkaa normaalisti. Huomenna uusi putki tilaukseen ja kohti Hämeenlinnaa. Ei onneksi paljon Muoviraha aikaan lompakko vaan paksunee kun kaikki kuitit arkistoi lompsaan. ![]()
saman huomannut kalastustarvikkeiss a. yleensä saa muualta samat tarvikkeet halvemmalla, kuin tuurista. . Herkes liikkumasta . Mitään ei ole päällisinpuolin rikki ja virrat syttyy, valot toimii, töötti soi mutta liiku ei. Samalla fiksattu naarmuja katteista. Pitäis pysyä noista kiinalaisista härpälleistä erossa ![]() Pitäis pysyä noista kiinalaisista härpälleistä erossa Mun oma on toiminut jo 20 km oikein hyvin, on kyllä polttomoottoriversi o. ![]() Mun oma on toiminut jo 20 km oikein hyvin, on kyllä polttomoottoriversi o. Toi 20km ilman mitään vikaa on aika hyvin kiinalaiselta härpäkkeeltä ![]() Muuten olen sitä mieltä, että kaikki kiinalainen tuotanto saisi mennä jokaiseen ostoboikottiin, tosin pian mahdotonta ![]() Samoin soisin mitä useamman vetävän ruksin yli noista mahtavista ABC-pienten tappajista ![]()
Harvemmin hymiöitä käytän, taitaa olla ensimmäinen kerta tällä foorumilla. Mutta tuossa oli kaksi asiaa joista olen ehdottoman samaa mieltä Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|