500 km kerkesin tälle kesälle ajella työmatkoja. Halpaa olis ajaminen, päivän työmatkat (26 km) meni 1,03 KwH
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
500 km kerkesin tälle kesälle ajella työmatkoja. Halpaa olis ajaminen, päivän työmatkat (26 km) meni 1,03 KwH
Pitäis pysyä noista kiinalaisista härpälleistä erossa Minulla on uutena vuonna 2003 ostettu Sanili Sunny Kiinalainen skootteri. Olen ajanut sillä hieman yli 3000 kilometriä ja muuta vikaa ei ole koko aikana ollut kuin yksi variaattorin hihna ja kaasarin polttoainesuodatin on uusittu. Joten olen ollut hyvin tyytyväinen ko. härpäkkeeseen. Pesin Ducaton katolta alkaen,ja vahasin hytin sekä otsapinnat.Aika työllistävä homma,mutta kiva katsella puhdasta vanhusta.Jos intoa riittää saatan Turtle Ice Waxin pyyhkästä kuulapeltipintaanki n.
Minulla on uutena vuonna 2003 ostettu Sanili Sunny Kiinalainen skootteriMeillä on 2 kpl aitoja kinkkimopoja, Fudeja. Vuonna 2005 on uutena ostetut ja nyt on ajettu 12000km ja 14500km. Huollot on ajallaan tehty, mun mopoon on vaihdettu takuuna heti oston jälkeen eteen uusi jarrulevy. Samoin molempiin on vaihdettu variaattorin hihnat kahteen kertaan. Enemmän ajetulla poika ajeli viime kesänä "kahva auki" kunnes kansi meni vaihtoon Kaikkinensa ollaan oltu kinkkiversioihin tyytyväisiä, hinta/laatu -suhden ollut kohdallaan. Kilometrit on pääasiassa meidän aikuisten työmatka-ajoa Helsingin liikenteessä.Viime aikojen huvina ollaan ajeltu yhdellä mopolla sienimetsän reunalle, ukko, akka ja koira kyydissä. Lauantaina jouduin kyl kävelemään koiran kanssa yhden mäen ylös, kun vanha mopo hyyty kuorman alle Isäntä sitten odotteli meitä mäen päällä ![]() Pitäis pysyä noista kiinalaisista härpälleistä erossa
![]() Minulla on aito kiinalainen Comanche-mönkijä, 4,5 vuotta vanha ja ajettu peräti 500 km ja 300 h, kaikki enimmäkseen lumitöissä. Vikoja ei ole puuttunut. Ensin meni vinssi mykäksi, sitten hävisivät valot ja sulakepesä suli. Virtalukon alla oli tullut juotokseen vähän liikaa tinaa, mikä aiheutti oikosulun. Sitten hajosi kytkin, sitten etuperän nelivetokytkin, sitten starttimoottori ja jännitteensäädin. Kun nämä saatiin kuntoon, niin sitten hajosi taas kytkin ja sitten jännitteeensäädin ja lopulta virtalukko (kauko-ohjain oli särkynyt jo aikaisemmin). Kylläpäs te löysitteki paljon sieniä. ![]()
Eilen illalla vaimon kaa tuhottu ampiaispesä parvekkeelta
Vaunusta heräilty ja aamu kaffeet juotu
![]() Ei vielä varsinaisesti mittää, netissä roikkunu, oon lomalla!
Työnteon lomassa etsiskellyt hotellia, sellaista muitten makaamaa petiä siis, itsenäisyyspäivän seudun viikonloppureissua varten.
Löysin pari hyvää hakukoneiden hakukonetta, jotka etsivät halvinta tarjousta monen hakukoneen sivuilta. www.roomgator.com ja www.trivago.com . Kannattaa omatoimimatkailijoi den panna muistiin, kun mieluisa hotelli on ensin löytynyt niin noiden kautta löytyy halvin hinta, ei matkatoimistosta. Esimerkkinä pari lentokenttähotellia Vantaalta; Ramada 77 euroa ja Pilotti 62 euroa. Molemmissa yleinen hintataso ainakin 50% korkeampi.
Kiitos. Hyvä vinkki.
Katsastin mönkijän ensimmäistä kertaa. Kerrankin sattui katsastus kohdalleen. Taka-akselista puuttui kolme pulttia. Oli enää yhdellä kiinni ja sekin löysällä. Lisäksi alapallonivelet vaihtoon.
Vesseli: Mistä olet hankkinut osia Comancheesi? Tehty puolikaarihalli ulkorakennuksen päätyyn. Kaksi tramboliinin putkikäyrää peräkkäin ja vastaavat jalkojenkanssa pariksi ja toiseen päähän samanlainen pari. 10 pultilla seinään kiinni, alapäät harkkojen päälle. Pitkillä ruuveilla 12 kpl 32 mm ruodelaudat ja pellit poikittain. Siinä se.
Kesän inhokki homma hoidettu, orapihlaja-aita leikattu ja kuljetettu puutarhajätteen keräilypaikkaan. Miksköhän se onkin vastenmielinen homma?
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|