Kotiuduttu Tuurin Kyläkaupasta
Oli mukava viikonloppu,mukavan pariskunnan kanssa

Oli mukava viikonloppu,mukavan pariskunnan kanssa 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kotiuduttu Tuurin Kyläkaupasta
Oli mukava viikonloppu,mukavan pariskunnan kanssa ![]()
Kotiuduttu Tuurin Kyläkaupasta Paljonko lompakko oheni?? ![]() Liian hidas vene?? suottaa olla. Vaan liian hidas kuski enempikin. ![]()
palauduttu loma reisulta.Iskelmäfes tarit Jämsä,Oulu.Ranua,Tornio,Kurikka,kokemäki ja huittinen.Kaikki meni hyvin ja rellu toimi loistavasti
Paljonko lompakko oheni??Ei onneksi paljon ![]() Tänään kotiuduttu Kokkolan reissulta.
Hyvin jaksoi audi vetää vaunun Ouluun savupilven saattelemana. Etsitty syytä savutukseen ja kaahattu ympäriinsä tietokone autoon kytkettynä. Lopulta syyksi paljastui pieni reikä ahtoputkessa. Jeesusteippipatentt i putkeen ja taas veturi rokkaa normaalisti. Huomenna uusi putki tilaukseen ja kohti Hämeenlinnaa. Ei onneksi paljon Muoviraha aikaan lompakko vaan paksunee kun kaikki kuitit arkistoi lompsaan. ![]() Tuli Tuurissa viikolla käytyä,totesin että saan Oulun kaupoista saman tavaran lähes kolmanneksen halvemmalla.Ostin kuitenkin uisteluun siimaa,kun oli tarjouksessa.No,perjantaina kävin Oulussa Kärkkäisellä jossa sama siima 2 euroa halvempi ihan normihinnallakin.
^
saman huomannut kalastustarvikkeiss a. yleensä saa muualta samat tarvikkeet halvemmalla, kuin tuurista. ^ Tuuri oli aikoinaan halpa. Minusta nykyään täynnä merkkiliikkeiden osastoja ja pääosin hinnakkaita tuotteita. On siellä hyviä tarjouksiakin, mutta minua ei sinne helposti saa, eikä vaimoa. Viimeksi vaimo ei viitsinyt edes tulla sisälle kun sieltä jotakin hain.
Purettu ja ihmetelty sähköskootteria
. Herkes liikkumasta . Mitään ei ole päällisinpuolin rikki ja virrat syttyy, valot toimii, töötti soi mutta liiku ei. Samalla fiksattu naarmuja katteista. Pitäis pysyä noista kiinalaisista härpälleistä erossa ![]() Pitäis pysyä noista kiinalaisista härpälleistä erossa Mun oma on toiminut jo 20 km oikein hyvin, on kyllä polttomoottoriversi o. ![]() Mun oma on toiminut jo 20 km oikein hyvin, on kyllä polttomoottoriversi o. Toi 20km ilman mitään vikaa on aika hyvin kiinalaiselta härpäkkeeltä ![]() Muuten olen sitä mieltä, että kaikki kiinalainen tuotanto saisi mennä jokaiseen ostoboikottiin, tosin pian mahdotonta ![]() Samoin soisin mitä useamman vetävän ruksin yli noista mahtavista ABC-pienten tappajista ![]()
Harvemmin hymiöitä käytän, taitaa olla ensimmäinen kerta tällä foorumilla. Mutta tuossa oli kaksi asiaa joista olen ehdottoman samaa mieltä Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|