Töissä parhaillaan. Hitsattu/tehty uutta lipeäsäiliötä hapokkaasta ja välillä kun saumat jäähtyy käyty maalaamassa konttori eukkojen seiniäei luppo aikaa
Sinä töissä! Minä tässä valmistaudun lähtemään
Tämän viikon viimeinen yöhuki |
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sinä töissä! Minä tässä valmistaudun lähtemään Tämän viikon viimeinen yöhuki Seuraavat kulutuksen mukaan, josta en pidä yhtään.Joulukuun alusta on maksut tulleet kulutuksen mukaan. Olen tyytyväinen tähän systeemiin.
Sinä töissä! Minä tässä valmistaudun lähtemään ja ei hetken rauhaa. vielä on päivystyskin koko vkon lopun. ja ei hetken rauhaa. vielä on päivystyskin koko vkon lopun.Rahan tuloa ei voi estää. ![]()
Rahan tuloa ei voi estää. sehän se vielä puuttuisi jos siitä rahaa sais ![]()
shevy huussi saanu puoli sisustaa uutta. soffa lyheni ja oven viereen tuli jälleen kaapisto .. siin sivuss ovenkarmi vaihettu ku oli päässy happaneen nii ett seinä notku..
Huomenta, ja tervetuloa kotiin.
torstaista lähtien omakotitaloasujan vakiohommia, vajaan kahden tuhannen neliön pihan nurmi oli kasvanut lähes kymmensenttiseksi viikon aikana, oli siinä päältä ajettavalla Husqvarnallakin ajamista ja siihen päälle työnnettävällä ojan pielet ja 15 marjapensaan ja 70 Tuijan ympärykset, lämpötilahan on täällä savossa ollut siellä hellerajan tuntumassa, kaksi ja puoli tuntia siihen sai menemään, hiki tuli.
![]() Tänään lasten kanssa katsomaan Ice Age 4:sta. Herätty Suomesta Ei kun seuraavaa reissua pohtimaan. ![]() Aamukahvi juotu puoli kasilta,sitten koiran kans tunnin lenkki.Nyt suunnitelmissa autojen pesua ja vahausta,mutta tuo kuumuusko se niin laiskottaa...
Tuunattu puhtaat lakanat takas kulkimeen ja vaihdettu yhden verhon klipsit liukuvampiin kulkimessa......nii n ja puisteltu peitot
Vaunu pesty ulkopuolelta, tammen alla leirin pitäminen paripäivää ei ollut hyvä idea
no saipa samalla noin ziljuuna hyttysen raatoa lähtöpassit vaunun keulasta. Illemmalla vielä nurmikon leikkuuta yms ok. asujan kesän rientoja edessä...-B Tuli taas käytyä Porvoossa ja bongasin huumeveikkojen
viljelmän lelukaupan katolta. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|