Töissä parhaillaan. Hitsattu/tehty uutta lipeäsäiliötä hapokkaasta ja välillä kun saumat jäähtyy käyty maalaamassa konttori eukkojen seiniäei luppo aikaa
Sinä töissä! Minä tässä valmistaudun lähtemään
Tämän viikon viimeinen yöhuki |
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sinä töissä! Minä tässä valmistaudun lähtemään Tämän viikon viimeinen yöhuki Seuraavat kulutuksen mukaan, josta en pidä yhtään.Joulukuun alusta on maksut tulleet kulutuksen mukaan. Olen tyytyväinen tähän systeemiin.
Sinä töissä! Minä tässä valmistaudun lähtemään ja ei hetken rauhaa. vielä on päivystyskin koko vkon lopun. ja ei hetken rauhaa. vielä on päivystyskin koko vkon lopun.Rahan tuloa ei voi estää. ![]()
Rahan tuloa ei voi estää. sehän se vielä puuttuisi jos siitä rahaa sais ![]()
![]() Tänään lasten kanssa katsomaan Ice Age 4:sta. Herätty Suomesta Ei kun seuraavaa reissua pohtimaan. ![]()
no saipa samalla noin ziljuuna hyttysen raatoa lähtöpassit vaunun keulasta. Illemmalla vielä nurmikon leikkuuta yms ok. asujan kesän rientoja edessä...-B viljelmän lelukaupan katolta. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|