Ootko testannut että toimii? Saattaa se vielä jaksaa pyörittää, mutta lähteekö käyntiin...Kyllä käyntiin on lähtenyt
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3572 3573 [3574] 3575 3576 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ootko testannut että toimii? Saattaa se vielä jaksaa pyörittää, mutta lähteekö käyntiin...Kyllä käyntiin on lähtenyt Olisko tuossa se ero, sammutetaanko se lämmitin itse lämmittimen toimesta jännitteen laskiessa, vai onko järki auton puolella ja se sammuttaa lämmittimen ajoissa jotta virtaa löytyy vielä liikkeellelähtöön Just näin. Itse sammutan liekkinapista Boxerin weban aina viimeistään 5 min. ennen auton sammutusta. Firmassa oli joskus Vivaro ja siitä oli akku välillä finaalissa, kun se kohisi iloisesti vielä sammutuksen jälkeen minuuttikaupalla. Puolilämpimänäkin weba käynnistyi kilsan matkalle. Tosi älykästä. Olisko tuossa se ero, sammutetaanko se lämmitin itse lämmittimen toimesta jännitteen laskiessa, vai onko järki auton puolella ja se sammuttaa lämmittimen ajoissa jotta virtaa löytyy vielä liikkeellelähtöön Taisin jo sanoakin, että integroiduissa voi olla lisätoimintoja. Auto kertoo sen, mitä lämmitin tekee. Pelkkä Webakin sammuttaa itsensä jännitteen vähäisyyteen. Liiankin herkästi, väittäisin. Kyllä käyntiin on lähtenyt Samoin. Sammuttaa niin ajoissa, että virtaa jää starttaamiseen ainakin nyt, kun akku on kunnossa. Kerran kovalla pakkasella vanhalla akulla oli hiukan vaivaista pyöritystä, mutta lähti silti. Kaveri tilas hatiwattihupihöpö = Alibaabbasta taas laatikollisen led spotteja. Lupasin niin muuntajat laittaa kuten aiempiinkin.
Aiemmin ei ole ollut kuin 20% rikki. Nyt oli koko loota , 12v spotti ei syty 12v ollenkaan. 17v jännitteellä palaa 5 sekuntia ja sammuu. Ett semmosta , luotettavaa paskapalvelua kiinanmaalta.. ![]() Kaveri tilas hatiwattihupihöpö = Alibaabbasta taas laatikollisen led spotteja. Lupasin niin muuntajat laittaa kuten aiempiinkin. Mulla on tommonen musta spotti palanut pihalla pari talvea joka yö. Ja eiku toimii. Aina saanut toimivan laitteen, kun on tilannut. Halvalla saa kun osaa. Mulla on tommonen musta spotti palanut pihalla pari talvea joka yö. Ja eiku toimii. Aina saanut toimivan laitteen, kun on tilannut. On niistä edellisistäkin 80% toiminut Halvalla saa kun osaa. Valaise vähän, välitän tiedon näitten ostajalle, klikataanko tilaus hiiren oikealla vai vasemmalla kädellä, vai pitääkö olla pikkurilli pystyssä ja lippalakki nurinpäin ? Kiitos
Ohitin moottoritiellä mersun ja bemarin. Petyin ku ei osunut kohdalle audia eikä volvoa.
Ohitin moottoritiellä mersun ja bemarin. Petyin ku ei osunut kohdalle audia eikä volvoa.Et sä volvoo kiinni saa.. ![]() Et sä volvoo kiinni saa..Ajaako nekin kaikki ylinopeutta? ![]() Puotin katolta lunta. 3 jälellä.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3572 3573 [3574] 3575 3576 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|