|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3000 3001 [3002] 3003 3004 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Onhan nyt vielä pakko lisätä "istumapaikkoja". Fouga Magister ja Gloster Gauntlet. Kaikki sillon kun olin töissä Ilmavoimien teknillisellä koululla Hallissa. Tuon Gauntletin olivat juuri entisöineet Hallissa lentokuntoon. Jos muistan oikein, niin puhuivat koneen yhden siiven löytyneen jonkun maatalon pelolta siltana ojan yli. Yhdeltä entisöijältä sain luvan istahtaa koneeseen. Muistatko sanonnan "Ilmavoimien hevonen vastaa maavoimien majuria" ? ![]() Ei se käytössä ollu, eikä tainnu olla ees ilmavoimien omaisuutta. Oli vaan siinä opetushallissa, vai mikä halli liekään, missä varusmiehet touhusi. Minun työpiste ei ollu siinä hallissa. Kerran vuoden aikaan veivät sen ulos ja lentämään jossain näytöksessä. En muista tuommosta sanontaa. ![]() Pesty vaunu ja etukatos.Mulla samoja hommia mutta minä jatkoin nurmikon leikkuula.. Illalla tuli extempore mieleen että josko mentäskin kotia kun oli niin pimeää ja ajatteli että on aamuksi valmiina. Tässä pari päivää kotona ennen Viron reissua. Santalahti on siitä kiva kun ei ole check out aikaa niin ysiltä illalla pysty lähtemään ilman että meni leirintämaksua tästä yöstä.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3000 3001 [3002] 3003 3004 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|