rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9978359 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #37965 : 17.10.2016 kello on 19:33 »
    Kuten vihjaisin.
    Siihen voi laittaa usb-wlan tikun. Tuo oma kortti vähän hankalassa paikassa vaihtaa. Ja voi olla antennikaapeli siitä irti.

Minä olen tehnyt töitä. Ja nyt ruokitaan musiikilla Thumb

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
            Joo! tuo tikku on kanssa todettu olevan se oikiastaan ainoa vaihtoehto, kiitos guru Thumb

• Vieras
    « Vastaus #37966 : 17.10.2016 kello on 19:36 »
    Poika alkaa olla siinä iässä jotta ajokorttia alkaa ajeleen, niin kävimmä harjoittelemassa suljetulla alueella auton hallintaa. siitä se lähtee

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:49
    • Autossa on pyörät
    Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #37967 : 17.10.2016 kello on 21:41 »
            Joo! tuo tikku on kanssa todettu olevan se oikiastaan ainoa vaihtoehto, kiitos guru Thumb
    voin siihen kortin vaihtaa. Kysele yv:llä jos halu.

• Vieras
    « Vastaus #37968 : 17.10.2016 kello on 21:57 »

Pyydetty autohuolto-,korjaamoilta (3kpl) tarjouksia. Vaimon autossa ilmeisesti venttiilikoneistoss a vikaa... :-\

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #37969 : 17.10.2016 kello on 22:06 »
    Poika alkaa olla siinä iässä jotta ajokorttia alkaa ajeleen, niin kävimmä harjoittelemassa suljetulla alueella auton hallintaa. siitä se lähtee
    Miten nuoria te oikein oletettu,kun lapset vasta autokouluun ;) Itse jo 50V kahden lapsen pappa ja vanhimmainen jo ekalla luokalla ;) :D Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #37970 : 17.10.2016 kello on 23:19 »
    Nyt nukkumaan ;) Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:08
    • Eipä turhia höttyillä :)
    « Vastaus #37971 : 17.10.2016 kello on 23:55 »
    Tänään ollut allaspäivä ihan hotellin omissa faciliteeteissa all inclusive -tarjoiluineen Thumb

http://www.lanzasurlanzarote.com/

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:52
    • Kulkija
    « Vastaus #37972 : 18.10.2016 kello on 00:53 »
    Nyt nukkumaan ;) Thumb

Syytäkin.

Lapset on hankittu (toivottavasti) itse kullakin silloin, kun on elämäntilanteeseen sopinut.

Toisilla on ollut parikymppisenä muuta tekemistä kuin perheen perustaminen. Ja toisaalta sitä pysyy näin neljän- ja viidenkympin välillä mukavasti mukana elämässä, kun on lapset yhä kuvioissa. Ei ole tylsää eikä toimintatarmo ajaudu vääriin kohteisiin tai jopa lamaannu.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:52
    • Kulkija
    « Vastaus #37973 : 18.10.2016 kello on 00:55 »
    Tänään ollut allaspäivä ihan hotellin omissa faciliteeteissa all inclusive -tarjoiluineen Thumb

Minäkin haluan! Ehkä sitten kahdeksankymppisenä, meinaa.  ;D

Mulla oli vähän viileämpää ja aktiivisempaa.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:29
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #37974 : 18.10.2016 kello on 08:40 »
    Minä kun olen sen verran pöljä, joten en tiedä mitä siellä altaalla tai hiekkarannalla tehdään, ja mitenkä siellä saa ajan kulumaan.  ::)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:37
    « Vastaus #37975 : 18.10.2016 kello on 09:17 »
    Minä kun olen sen verran pöljä, joten en tiedä mitä siellä altaalla tai hiekkarannalla tehdään, ja mitenkä siellä saa ajan kulumaan.  ::)
    Oletko koskaan kuullu rentoutumisesta  ;) se voi olla myös sitä, että vaan ollaan tekemättä yhtään mitään, ei aina tarvi miettiä miten saa ajan kulumaan  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:08
    • Eipä turhia höttyillä :)
    « Vastaus #37976 : 18.10.2016 kello on 10:33 »
    Minäkin haluan! Ehkä sitten kahdeksankymppisenä, meinaa.  ;D
    No aika lähelle menee, ollaan meinaan appivanhempien 50v hääpäiväreissulla, lapsenlapsineen kaikkineen koko lössi ^-^

Oletko koskaan kuullu rentoutumisesta ;) se voi olla myös sitä, että vaan ollaan tekemättä yhtään mitään, ei aina tarvi miettiä miten saa ajan kulumaan  ;D
    No siinähän se on lyhyesti tiivistettynä. Ollaan vaan, nautitaan auringosta, pulikoidaan altaassa, syödään ja juodaan kun siltä tuntuu, mistään tartte maksaa mitään erikseen, teki mieli sitten drinksua tahi pihviä. Ja eritoten lapsiperheitä ajatellen, voin erittäin lämpimästi suositella tätä paikkaa, on lasten ohjelmaa jos jonkinlaista, erittäin ystävällinen henkilökunta, altaista yksi ihan vain lapsille, viereinen vesipuisto AquaLava kuuluu hintaan, jne... Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:10
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #37977 : 18.10.2016 kello on 11:06 »

Toiset, oman kertomansa mukaan, ovat aika jouten työaikana, niin vapaa-aikana ei osaa olla jouten ja vain nauttia.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:37
    « Vastaus #37978 : 18.10.2016 kello on 13:57 »
    Odoteltu kyytiinpääsyä

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #37979 : 18.10.2016 kello on 14:22 »
    Kaupassa käyty kohta alkaa sian hakkaaminen pihviksi ;) :D Ja Jamppa Hyvää Lomaa Thumb