Rahamiehet lentelee![]()
Ei noinkaan.
Eilen varasin lipun tammikuulle, Helsinki - Kittilä - Helsinki. Kokonaishinta 84.-
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2529 2530 [2531] 2532 2533 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Rahamiehet lentelee Ei noinkaan. Eilen varasin lipun tammikuulle, Helsinki - Kittilä - Helsinki. Kokonaishinta 84.- Otappa iltasella Kamommillateetä hunajalla Jep. Olemme nautiskelleet myös kyseistä teetä hunajan kanssa, hyvää on, täytyy sanoa. Rahamiehet lentelee Melkein. Ite olen sellainen mies, joka lentelee ison osan rahoistaan. ![]() Mitään täältä ei mukaansa saa, ja ite en aio vanhainkodissa tilitellä sitä, että jäi jotain tekemättä. Olisi muuten pitänyt ottaa kuva oman auton perästä. Siellä oli neljä käsimatkatavarakoon reppua. Sen verran laiska olen, etten viitti raahata koko omaisuutta mukana. Ja sen verran kiireinen, että en halua raahattavia hidasteiksi. Olen erään pääkaupungin ydinkeskustassa pienessä kellariyksiössä. Maksoi puolet halvimmasta hotellista. Juuri kokkailtiin illallinen, ei varaa ravintoloihin. Lomille lompsHuomenna edessä sama homma ![]() Kiva paikka, tuonne pitäisi päästä joskus , hyvää reissunjatkoa teille(kin). Ei noinkaan.No ei ole paha hinta Sairaalanpetiin tulin makoilemaan, tänään ruuvaillaan lapaluuta kasaan. Loppuvuoden saa kuulemma suunnitella silleen et ei tarvii töihin mennä.
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla Kiva paikka, tuonne pitäisi päästä joskus , hyvää reissunjatkoa teille(kin). Bussissa odottelen kierroksen alkua. +9 C, kevyt vesisade, mutta aurinkoakin luvassa. Minä sentään kävin Helsingissä.
On se niin tekninen paikka että. Tutkittu lisää wlan ominaisuuksia acer v5 ja todettu siinä olevan heikkotehonen vastaanotin, muutoin oiva peli. wanhassa acer extensa 5220 toimii oikein hyvin wlan, muutoin hieman hidas laite aukeamaan, auettua sitten wörkkii hyvinkin
Nyt kohti IisalmeaReissu heitetty 540km,ei mitään ongelmia Tutkittu lisää wlan ominaisuuksia acer v5 ja todettu siinä olevan heikkotehonen vastaanotin, muutoin oiva peli. wanhassa acer extensa 5220 toimii oikein hyvin wlan, muutoin hieman hidas laite aukeamaan, auettua sitten wörkkii hyvinkinKuten vihjaisin. Siihen voi laittaa usb-wlan tikun. Tuo oma kortti vähän hankalassa paikassa vaihtaa. Ja voi olla antennikaapeli siitä irti. Minä olen tehnyt töitä. Ja nyt ruokitaan musiikilla ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2529 2530 [2531] 2532 2533 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|