Pyydetty autohuolto-,korjaamoilta (3kpl) tarjouksia. Vaimon autossa ilmeisesti venttiilikoneistoss a vikaa...

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2530 2531 [2532] 2533 2534 ... 5011 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pyydetty autohuolto-,korjaamoilta (3kpl) tarjouksia. Vaimon autossa ilmeisesti venttiilikoneistoss a vikaa... ![]() Poika alkaa olla siinä iässä jotta ajokorttia alkaa ajeleen, niin kävimmä harjoittelemassa suljetulla alueella auton hallintaa. siitä se lähteeMiten nuoria te oikein oletettu,kun lapset vasta autokouluun Itse jo 50V kahden lapsen pappa ja vanhimmainen jo ekalla luokalla Tänään ollut allaspäivä ihan hotellin omissa faciliteeteissa all inclusive -tarjoiluineen
http://www.lanzasurlanzarote.com/ ![]() Nyt nukkumaan Syytäkin. Lapset on hankittu (toivottavasti) itse kullakin silloin, kun on elämäntilanteeseen sopinut. Toisilla on ollut parikymppisenä muuta tekemistä kuin perheen perustaminen. Ja toisaalta sitä pysyy näin neljän- ja viidenkympin välillä mukavasti mukana elämässä, kun on lapset yhä kuvioissa. Ei ole tylsää eikä toimintatarmo ajaudu vääriin kohteisiin tai jopa lamaannu. Tänään ollut allaspäivä ihan hotellin omissa faciliteeteissa all inclusive -tarjoiluineen Minäkin haluan! Ehkä sitten kahdeksankymppisenä, meinaa. ![]() Mulla oli vähän viileämpää ja aktiivisempaa. Minä kun olen sen verran pöljä, joten en tiedä mitä siellä altaalla tai hiekkarannalla tehdään, ja mitenkä siellä saa ajan kulumaan.
![]() Minä kun olen sen verran pöljä, joten en tiedä mitä siellä altaalla tai hiekkarannalla tehdään, ja mitenkä siellä saa ajan kulumaan.Oletko koskaan kuullu rentoutumisesta se voi olla myös sitä, että vaan ollaan tekemättä yhtään mitään, ei aina tarvi miettiä miten saa ajan kulumaan ![]() Minäkin haluan! Ehkä sitten kahdeksankymppisenä, meinaa.No aika lähelle menee, ollaan meinaan appivanhempien 50v hääpäiväreissulla, lapsenlapsineen kaikkineen koko lössi ![]() Oletko koskaan kuullu rentoutumisestaNo siinähän se on lyhyesti tiivistettynä. Ollaan vaan, nautitaan auringosta, pulikoidaan altaassa, syödään ja juodaan kun siltä tuntuu, mistään tartte maksaa mitään erikseen, teki mieli sitten drinksua tahi pihviä. Ja eritoten lapsiperheitä ajatellen, voin erittäin lämpimästi suositella tätä paikkaa, on lasten ohjelmaa jos jonkinlaista, erittäin ystävällinen henkilökunta, altaista yksi ihan vain lapsille, viereinen vesipuisto AquaLava kuuluu hintaan, jne...
Minä kun olen sen verran pöljä, joten en tiedä mitä siellä altaalla tai hiekkarannalla tehdään, ja mitenkä siellä saa ajan kulumaan. Toiset, oman kertomansa mukaan, ovat aika jouten työaikana, niin vapaa-aikana ei osaa olla jouten ja vain nauttia. Kaupassa käyty kohta alkaa sian hakkaaminen pihviksi
Ja Jamppa Hyvää Lomaa Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2530 2531 [2532] 2533 2534 ... 5011 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|