yritän jostain kaivella sen tietoja.
Oliskohan tuommosesta hupusta kysymys, tai vastaava.
https://nasinmatkailuautot.fi/kauppa/asuntovaunun-peite-xxxl
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2093 2094 [2095] 2096 2097 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
yritän jostain kaivella sen tietoja. Oliskohan tuommosesta hupusta kysymys, tai vastaava. https://nasinmatkailuautot.fi/kauppa/asuntovaunun-peite-xxxl voihan nyt v..tu,kyllä on taas kirjoteltu jotain ihan muuta mitä ajateltu,tarkoitin noin 0,7dl ja se kaksi kertaa eli noin 1.5 litraa on tullut pönttöihin suolavettä yhteensä,ANTEEX ET OON OLEMASSA JA TSORI ET OON SYNTYNYT.No , itse poistuin jo typertyneenä takavasemmalle ja aattelin sammuttaa koneen ja heitellä tuhkaa ![]() Hyvä huomio!oiskohan se nyt sitten näin että noin 0.7 litraa ja se kaksikertaa ois suurinpiirtein tasan 1.4 litraa,ja vielä vastaus otsikkon kysymykseen HÖLMÖILTY,HÖLMÖILTY JA HÖLMÖILTY KIITOS JA ANTEEKSI ![]() Minusta tuokin on aika paljon, vaunusta tuli aikanaan yhteen Bilteman kosteudenpoistajaan enintään tuo 7 dl, saattoi olla vähemmänkin. Viime talven jäljiltä unohtui kosteudenpoistaja sellaisenaan varaston hyllylle. Kesän aikana oli luovuttanut suunnilleen tuon verran, ja pussit (3 kpl) kaikki tyhjiä.
Soitin SFC:n toimistoon. Oli tullut jäsenmaksulasku pankkiin. Oliko huonokin asia? Vai olikko aattellu jättää seurat ..
^ 35 vuotta maksellut, ei kai muutama vuosi lisää merkkaa mitään. Mutta kun muistelin, että maksu tulee vasta helmikuun lopussa, niin tämä aiheutti toimenpiteen, jota olin harkinnut jonkun aikaa. Eli vaihdoin yhdistystä. Kuulun kohta MA:hin. ..Ollaan sitten samassa joukkueessa Tervetuloa vaan "kodittomiin" Vaan josko seur. liittokokouksen jälkeen suoraan/pelkästään SFC:n jäsen kuulumatta mihinkään paikallisosastoon.. Oliskohan tuommosesta hupusta kysymys, tai vastaava. Mielipiteeni tuosta linkin suojakankaasta. Se on taidettu tehdä Etelä/Keski-Euroopan markkinoille. Kangas on esitteen mukaan hengittävä ja se voi toimia hyvin syksyn lehtien, siitepölyn, lintujen, jne. roskaamisen suojana. Mutta hengittävyys kärsii huomattavasti kun kosteus tiivistyy siihen ja yöpakkanen jäädyttää sen. Samoin jäätävä sade tukkii huokoset. Pehmeän ja ilmavan lumen koostumus muuttuu myös kun se tiivistyy, sulaa ja jäätyy. Silloin hengittävyys häviää. Suojakankaan alustan on oltava tuulettuva. Ehkä kosteuden poistaja auttaa hieman asiaa. Ei ollutkaan läpihuuto juttu ![]() Oliskohan tuommosesta hupusta kysymys, tai vastaava.satavarma nyt en oo mutta näyttää samalta.
Väännän puukkoa haavassa hiukan lisääunohdit n:än Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2093 2094 [2095] 2096 2097 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|