Määt portaita pitkin tullen männen, niin piäset tuas tavallisten hiki-ukkoin joukkoon.
Helppoa kun osaa.
Helppoa kun osaa.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2006 2007 [2008] 2009 2010 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Määt portaita pitkin tullen männen, niin piäset tuas tavallisten hiki-ukkoin joukkoon.
Helppoa kun osaa. ![]() Minä olen nyt nuljahtanut juppikerhoon. Aamulla ylös noustuani ajelen hissillä alakertaan, sieltä lämmin patonki kainalossa takaisin. Normaaleissa sivistysmaissa saa työmieskin noin tehdä. Venäjällä ja Suomessa ei. Vaan selvää pröystäilyähän tuo on, koska minä en voi tehdä samalla tavalla. Pitää kytkytellä kaupalle, jonne on useampi sata metriä. Puotettu makkarista vanhakatto ja seinät maalattu kolibrilla
Touhuttu pikkujoulu tarjoamiset kausipaikan pikkujouluihin.
juu kävin pojan 29v. Synttäri kahveilla. Molemmat pojat ja vävy antoi vanhukselle oppia miten sitä netissä pelattavaa tankki peliä pelataan . No tää on lasten kanssa leikkimistä,eli laatuaikaa Sent from my iPad using Tapatalk Erosin sfc:stä. Vanhan numeron kuulemma saa pitää jos intoa/tarvetta vielä löytyy.
Määt portaita pitkin tullen männen, niin piäset tuas tavallisten hiki-ukkoin joukkoon. Kun tuo kauppa tuli alakertaan, päätin että lämpimäiset haen hissillä, että tulee haettua. Muulloin portaita ylös ja alas. Tähän kellon aikaan en oo tehnyt mitään konkreettista! jos syömistä ei lasketa niin kahawia oon ryysstäny muuan motillinen
![]() Piti ihan liikkeessä käydä. Vaikkei auki ollutkaan Jyskylästä saakka asiakas niin piti palvella.
Kaupat tuli, monetkin Mopopoikia kävin kattelemassa ja oli
sielä yks moottorikelkkakin. Hyvä kun on pojilla harrasteet. Jo vain minunkin piti töissä käydä,vaihtamassa kulutusosia monitoimilaitteesee n. Vaimo on kokkaillu koko aamupäivän,kohta lapset perheineen tulee meille syömään ja viettämään isänpäivää näin etukäteen.
Sent from my iPad using Tapatalk Purin trampoliinin ja huolsin Touotan.
Ja riittää mies puuhaa loppupäiväksi kun saa persseen sohvasta ylös. Olutta ostin 2x4 pulloa. Yhden Carlosin Solera Gran reserva brandin ja yhden Duc de Borzac armagnac V.S.O.P:n.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2006 2007 [2008] 2009 2010 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|