Helppoa kun osaa.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2006 2007 [2008] 2009 2010 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Helppoa kun osaa. ![]() Minä olen nyt nuljahtanut juppikerhoon. Aamulla ylös noustuani ajelen hissillä alakertaan, sieltä lämmin patonki kainalossa takaisin. Normaaleissa sivistysmaissa saa työmieskin noin tehdä. Venäjällä ja Suomessa ei. Vaan selvää pröystäilyähän tuo on, koska minä en voi tehdä samalla tavalla. Pitää kytkytellä kaupalle, jonne on useampi sata metriä. juu kävin pojan 29v. Synttäri kahveilla. Molemmat pojat ja vävy antoi vanhukselle oppia miten sitä netissä pelattavaa tankki peliä pelataan . No tää on lasten kanssa leikkimistä,eli laatuaikaa Sent from my iPad using Tapatalk
Määt portaita pitkin tullen männen, niin piäset tuas tavallisten hiki-ukkoin joukkoon. Kun tuo kauppa tuli alakertaan, päätin että lämpimäiset haen hissillä, että tulee haettua. Muulloin portaita ylös ja alas. ![]() Kaupat tuli, monetkin sielä yks moottorikelkkakin. Hyvä kun on pojilla harrasteet. Sent from my iPad using Tapatalk Ja riittää mies puuhaa loppupäiväksi kun saa persseen sohvasta ylös. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2006 2007 [2008] 2009 2010 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|