Tilattu Espanjasta 8:n kilon Iberian kinkkuNoin pieni kinkku
Väh 12kg
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2008 2009 [2010] 2011 2012 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tilattu Espanjasta 8:n kilon Iberian kinkkuNoin pieni kinkku Väh 12kg Noin pieni kinkkuEi ollu tavallinen kinkku, vaan ilmakuivattu, sen takia paino niin vähän kyllä se sinunki 12 kilonen kinkku kuihtuu melko pieneksi kun käytät sen uunissa ![]() Sitä ei lohmota kolomensentin siivuina aamuyöstä, yleensä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vuoristokinkku Edit: psst..... http://www.elmercado.fi/Paleta-Iberica-Bellota-CG-kokonainen-iberian-kinkku Alkaa pikkuhiljaa hämmentään tuo ninja hiiri joka ilmeisesti nuolee juuston loukustaIte äitivainaan talosta potunpalasella sain erävoiton 5:stä prätkähiirestä Noin pieni kinkkuEipä se Obelix pikkukinkkuja syö!
Isänpäivää vietetty pojan ja enkeljoukkion kanssa.
Fiiliskukan kattoa jynssätty poppelin rähmästä, vähän muutenkin huuhtastu. Onhan se kuljin kaksi kertaa vuodessa pestävä. ![]() Naatiskeltu isän seurasta mökillä Airistolla. Kuva viime vuodelta,nyt en oo vielä kerenny kuvata niin paljoa kun on puuhaa riittänyt...
Onpas soukkarunkoinen fiskari. Komia! Minkälainen kone?
Yanmar diesel,- huom toi ei ole mun paatti vaan kaverin jota saan tarvittaessa käyttää.
Ihana puksuttaja,hieman kiikkerä,mutta aivan loistava merten kyntäjä,-tosin kylmä ajohytti jne jne. Termariin lämmintä rommia ja hyvä pilkkihaalari ylle niin kesä jatkuu......... t migel ![]() Just rupeaa puolukka puuro olemaan valmis
Yanmar diesel,- huom toi ei ole mun paatti vaan kaverin jota saan tarvittaessa käyttää. Samaa arvelin, kun kapea. Kiikkeryydestä arvaan myös, että on aika matala syväys. Meillä oli vähän samantyyppisellä rungolla oleva aikanaan. Yanmar aina Wickströmin voittaa, jos ei tunnelmassa niin käytössä. Tilattu Espanjasta 8:n kilon Iberian kinkku Tää hymyilyttää! Mä en mitään muuta haluaisi kuin saada tänne Espanjaan kunnollista suomalaista saunapalvikinkkua! ![]() Samassa kuormassa voisi olla kotimaista, hienoksi jauhettua naudanpaistijauheli haa ja Kivikylän nakkeja. Kimpale Aura-juustoa. Flunssan (ja ehkä vuorotteluvapaa-elämänmuutosstressin?) takia mikään ruoka ei ole maistunut kahteen viikkoon. Mä en mitään muuta haluaisi kuin saada tänne Espanjaan kunnollista suomalaista saunapalvikinkkua! Arvaan, että olet ollut siellä jo jonkin aikaa yhtä soittoa, kun tuollaisia ajatuksia tulee. ![]() Itellä ei ole vielä koskaan päässyt suomiruokaikävä yllättämään. Manchegoa ja jamon serranoa sen sijaan voisi syödä viikottain, ja muistoissa on Madridin Museo del jamon -nimisen baarin euron croissantit, täytettynä mainituilla, ja samanhintaiset viinilasilliset. Seiniä kiersi koko matkan kokonaiset kinkut. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2008 2009 [2010] 2011 2012 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|