Osta pois![]()
Minä pysyttelen näissä 90 luvun vehkeissä ja vähintään puoli miljoonaa ajetuissa

Volvo on 80 luvun vehe ja alta 200tkm ajettu

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1996 1997 [1998] 1999 2000 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Osta pois Minä pysyttelen näissä 90 luvun vehkeissä ja vähintään puoli miljoonaa ajetuissa ![]() Volvo on 80 luvun vehe ja alta 200tkm ajettu ![]() Minä pysyttelen näissä 90 luvun vehkeissä ja vähintään puoli miljoonaa ajetuissaOmpa vähän ajettu jyllis Volvo on 80 luvun vehe ja alta 200tkm ajettu Tuosta jo näkisi mielellään kuvia, voisi olla kuin Mobilisti lehden autoklassikoita katsoisi. Sitten Ooppelikaan ei ole auto. Vasta oli juttuja jostain ketjukoneesta jossa ketjuvenyy ja hammasrattaat vaihtoon yhtä tiheään kuin remmikin. Auton merkkiä ja kone tyyppiä en nyt muista. Mutta tiedän jo että vaimo ei suostu Adriasta luopumaan kun eihän siinä Teslassa nelihenkinen perhe nuku ja reissaa mutta olisihan se hieno peli tuo Tesla. Toisten makkaamilla voi nukkua ja eikö Teslassa ole neljä paikkaa? Pääsee sillä Power parkkiin asti. voi että kun tulisi vielä naapurit ja työkaverit kateellisiksi. voi että kun tulisi vielä naapurit ja työkaverit kateellisiksi. On siinä miehellä puheet mutta ehkä se sallittakoon. ![]() Ja kuten olet varmaan huomannut niin jos Adrialle olen hankkinut suojan jossa se pidetään "piilossa" niin mitäpä luulet jos talossa olisi Tesla....aivan, sähköautolle tuo kahden auton katos muutettaisiin autotalliksi jossa se saisi arvoisensa säilytyspaikan. Laitoin Millerin narun jatkoksi, jotta saa taas nuo akutkin latinkiin. Samalla se sai kattoonsa uudet LED-fikkarit, nyt kiekkomaiset noiden kumituttien sijaan. Ei meinaan olleet kovin pitkäikäisiä ja haisivat pahalle nuo kumiset, mutta tietäähän sen kun LED:in jäähdytys on tuolla kumin sisällä ihan nollissa
![]() Ihan winkkinä, kannattaa hakea AC-malleja, jotka ovat napaisuudeltaan immuuneja => palaa joka tapauksessa eikä tartte lähteä piuhajärjestyksiä arpomaan. Ja näissä yksilöissä on nuo liitinpaikatkin niin vaakaan kuin pystyyn. Toki juotinta tarttee jos haluaa liittimen paikkaa vaihtaa, mutta kuitenkin sama kiekko käy niin kattoon kuin kohdelamppuihinkin
Mistä ostit, mitä maksoi ledit.
Tuosta jo näkisi mielellään kuvia, voisi olla kuin Mobilisti lehden autoklassikoita katsoisi. Ei sitä näyttely kuntoon ole laitettu mutta kestää näyttää ![]() Lampun pyyhkiät vielä laittamatta niitä ei ollu niin hommasin. Ja alkuperänen kasettimankka ![]() Lisä valot entinen omistaja laittanu ajattelin ottaa pois vaan ei ole kerenny ![]() ![]() Laitoin Millerin narun jatkoksi, jotta saa taas nuo akutkin latinkiin. Samalla se sai kattoonsa uudet LED-fikkarit, nyt kiekkomaiset noiden kumituttien sijaan. Ei meinaan olleet kovin pitkäikäisiä ja haisivat pahalle nuo kumiset, mutta tietäähän sen kun LED:in jäähdytys on tuolla kumin sisällä ihan nollissaMinulla tuollaiset, kiekot ei mahdu spotteihin. Ei haise millekään. ![]() Mistä ostit, mitä maksoi ledit.Nuo ovat 5050-ledein, 145lm, lämmin valkoinen, 10kpl n. 8,60€ http://www.ebay.com/itm/271824076118 Eivät varmaankaan halvimmat ja pikkasen suuremmatkin kiekot olisi tuonne kattofikkareihin kyllä mahtuneet... Minulla tuollaiset, kiekot ei mahdu spotteihin. Ei haise millekään.Tuollasia "kumipatukoita" ne oli itselläkin, 200lm mutta tosiaan ylikuumenemisen vuoksi eivät olleet kovin pitkäikäisiä => käry lähti ja fikkari himmeni, kunnes pimeni kokonaan ![]() ![]() Jatkettu siitä mihin jäätiin viime yönä
Kohta saunaan Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1996 1997 [1998] 1999 2000 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|