Karkasko Arskalta viesti? 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1995 1996 [1997] 1998 1999 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Karkasko Arskalta viesti?
![]() Käytiin katsomassa uusin Bond, olipa elokuva joka veti Iisalmen salin aitiopaikkoja myöten täyteen...tai no oli siinä se eka rivi tyhjänä, mutta kuitenkin, en muista useampaan vuoteen noin käyneen.
Täytynee ostaa jouluna sekin elokuva dvd:nä. Laitas kuva autosta muutoin ei uskota En paljasta tästä upeasta namusta edes väriä.Sarasvuo kehui sen olenan nopeampi kun Ferrari.... no kyllä se lähtee... En paljasta tästä upeasta namustaKummiski oranssi!! heijastus palijasti ![]() Karkasko Arskalta viesti?Juu niin tais käydä ,mutta eihän se ekakertaa oo,ja joskus näin tablettien aikaan niin tuo sormi n ajastustakin nopeampi. Sent from my iPad using Tapatalk Sähköä on ja Leville mentäessä Oulussa ladataan.
Onnea hienon auton johdosta, sähköisyys on tulevaisuutta autoissa johon siis itsekin pyrin.
Onnea hienon auton johdosta, sähköisyys on tulevaisuutta autoissa johon siis itsekin pyrin.Ai jollaan dasialla millä tänään palellutin itseni tänään? Sent from my iPad using Tapatalk Ai jollaan dasialla millä tänään palellutin itseni tänään? Mun viesti oli suoraan Leader Dogin jälkeen joten en ajatellu tarvitsevani laittaa lainausta sitä osoittaakseni, eli hänellehän minä sen viestin siis osoitin. Ai anteeksi,mutta dasiahan on sun mielestä auto,no oon eri mieltä jos jakohihna ei kestä edes 65 tkm niin einsitä autoksi voi kutsua. Antakaa koirien haukkua ja ostaa oikea auto.
Sent from my iPad using Tapatalk Sitten Ooppelikaan ei ole auto.
Siinähän oli parhaimmillaan hihnanvaihtoväli vain 30000 km ja mulla oli aikoinaan (10 v. sitten) Astra jossa hihna piti vaihtaa 60000 km:n välein ja se alkaa olla jo aika lailla maksimi sille moottorimallille. Joten muista ooppeli myös seuraavalla kerralla Arska. ![]() Ja 1.2 TCe moottorissa on ketju joten ei huolta sen suhteen. No oopelista ei kokemusta ole,mutta noi romanian ihmeet jo tunnen. Ja muutamasta muusta itämaan ihmeestä mikä on varustettu rellun moottorilla. No vuosien kokemus on on että pysy erossa kaikista missä moottori on mikä alkaa R : llä
Sent from my iPad using Tapatalk Nythän meillä on japsi, honda, mutta kyllä täytyy sanoa että ikävä on sitikkaa,oli sillä mukava ajella,sellaista herrasmies menoa,pehmeetä ja mukavaa. Hontalla ajettu nyt noin 50 rkm ja ainut renppa on rek.kilven valo joka oli palanut
Eipä tosin ollut paha tuo hondan 50 tkm huolto,maksoi jotain 60 € .. Sent from my iPad using Tapatalk Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1995 1996 [1997] 1998 1999 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|