|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1994 1995 [1996] 1997 1998 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
50-60e ne näköjään niistä pyytää. No minä sain mökkipihaan tuotuna 5 pinokuutiota klapeina yhteensä 150e. No, minä olenkin vähempiosainen ja köyhä. ...Mutta siitä huolimatta kuitenkin vain rallattelen. On nuo kaupunki- ja maaseututaksat hieman erilaisia. Minä olen siinä välissä, 45€ kuutio ja kuitilla. No ite hain 5km:n päästä, tosin myyjä lainasi kärryään. Kiukaaseen mulla kelpaa kyllä pilkotut kuormalavatkin, joita ajoittain pihaan eksyy. ![]()
Oliko veljillä kuivaa koivuhalkoa molemmilla? Kuivaa koivua. Saatan kuvitella, että ei ole kuivin suin istuttu. El Rod on kyllä ehdoton peli, tärkeä osa meikäläisen karavaanaritouhua. Konjakin kanssa on muuten vielä paremmat kahvit, jos joskus eli kerran vuodessa heittäytyy ihan niin villiksi. Kuivaa koivua. Se on sitten hyvä hinta. ^^Kohtahan tuo selviää, kun kaivellaan baarikaapista niitä perimmäisiä, pölyttyneimpiä pulloja ![]() Sent from my iPad using Tapatalk Kyllä lähtee....wow.
Oliko veljillä kuivaa koivuhalkoa molemmilla? Sekatavaraa saa vähän halvemmalla, mutta lämpöarvon kannalta ei kannata. Koivua oli. Kuormalavojen nauloista tulee äkänen hiillos. No, siinä menee arinakin mutkalle. ![]() Tuli hommatua sähköauto, Tesla. Woimaa on.Laitas kuva autosta muutoin ei uskota ![]() Koivua oli.Ehkä ennenkin juteltu asia - arina täyttää ihan kohta kymmenen vuotta. Ehjä on, kuten kiuaskin. Ei tosin hirveesti saunota, kerta tai kaksi viikkoon talvikaudella, kesällä harvemmin eli muualla. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1994 1995 [1996] 1997 1998 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|