Jos ei muuta niin Vaasasta autoa (?) kattelevien kannattaa laittaa Jampalle yksityisviestiä.
Jos ei muuta niin Vaasasta autoa (?) kattelevien kannattaa laittaa Jampalle yksityisviestiä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1863 1864 [1865] 1866 1867 ... 5013 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Jos ei muuta niin Vaasasta autoa (?) kattelevien kannattaa laittaa Jampalle yksityisviestiä. Sinulla on siis pari kovalevyä pc kotelossa ja sitten kytket vielä ulkoisen levyn ja kaikki ovat toistensa kopioita? No normaalisti käytetään kaikki läppäreitä ja WLAN:lla saavutettavissa on yksi pöytäkone, jossa on kaiken kaikkiaan joku 4T levyä, joista 2x1T on siis peilattua ja noiden lisäksi on yksi 2T levy kaikelle ei-niin-tärkeälle jemmaksi. Näiden lisäksi on tuo ulkoinen 2T kiekko backupiksi. Eli RAID peilaa nuo levynsä ihan automatic ja jos toinen feilaa, toinen paikkaa lennossa. Tämän lisäksi meillä on CrashPlan (http://www.code42.com/crashplan) verkosto, jolla kaikkia koneita bacupataan automaattisesti ulkoiselle levylle sen lisäksi että näillä on Google, OneDrive, DropBox... pilviä käytössä. Tuo CP on siinä mielessä näpsä, että tuon ulkoisen levyn voi kytkeä mihin tahansa verkon koneeseen, oli se sitten vaikka missä tahansa intervebiin kytketyssä verkon koneessa kiinni, niin homma toimii. Siksi tuo backup työpaikallekin toimii, kytken vain tuon ulkoisen kiekon läppäriini duunissa ja homma pelaa. Toki se "base" on aikanaan tehty ulkoinen levy kussakin verkon koneessa ihan USB:llä kiinni, sillä tuolloin siirrettävä tietomäärä on melko suuri, mutta nuo päivitykset menee tosi näpsästi noin netinkin yli ja ei tartte tuota ulkoista levyäkään kuskailla ees-taas ![]() Niin ja kerkesin mä pojalle käydä potkimassa lamunaattia lattiaan. ^ Jos olet ottanut niin haen sen. Muuten käyn hakemassa itse. Noita eri kaasumäärän ilmaisimia kun olen katsellut hintaluokka ollut eri. Nytkään ei ole selkeää kuvaa paljonko kaasua on, otin sällin vajaan pullon meidän vajaan viereen kun sälli lähti ulkomaille, sai siten kaksi täyttä mukaan ja täällä nyt saa vaihdettua helposti jos tarve. Kaasugrillikin on hankintalistalla seuraavaan kotiin ja tuo voi olla kätvä, jos antaa edes jonkinlaisen kuvan kaasutilanteesta. ![]() mikä sit mahtaa ollakaan vikana kun laitan vaikka naamiksen niin nopsaa sivu vauhtuu mutta tänne ei sitten pääse kunnolla millään mistä alkaisin tätä masinaa tutkimaan ? kaikki muut sivut vaihtuu kyllä vikkelään ja ihme ja kumma pylväitäkin on 5 .. noh ihmetellään ...edelleen , kun tämä on ollut jo jonkin aikaa ![]() tai no ehkä vinkki minulle jotta jään hetkeksi kesälomalle jotta alkais taas Orggi toimimaan tässä masinassa Oikke hyvää kessää kaikil ja turvallissi kilometrei... jokasel kulkijal en mä ny teit jätä kokonas mut annan masinan huilat ku selväst ei tykkää seikkail näil sivuil ... ![]() ![]()
Jos olet ottanut niin haen sen Mulla on niitä pari. Laittele yv tä kun ajelet täälläpäin. Käyty kattomassa uutta matkailuvälinettäOliko ok? Oliko ok?Mietitään yön yli ja mahdollisesti huomenna tekemään kauppoja Mietitään yön yli ja mahdollisesti huomenna tekemään kauppoja Ilmeisesti ko. yksilö kuitenkin kutkutteli "oikeista paikoista" sen verran että kannattaa vetää "Väyryset" - mutta eihän se itse asia siitä pähkimällä mihinkään muutu ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1863 1864 [1865] 1866 1867 ... 5013 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|