Tuurissa ollaan ja grilli kuumuu =)
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1865 1866 [1867] 1868 1869 ... 5008 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tuurissa ollaan ja grilli kuumuu =)
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla Töitä koitettiin tehä, ei oikeen innostanut näin lomanjälkeen.
Aamusta kierreltiin Viipuria, välillä istahdimme terasille nauttimaan kylmää juotavaa oli meinaan mahtava keli. Ravintelissa ruokailtiin ja ajettiin tänne Laamalansaareen.
Vietetään poikamies viikko täälä Hietasaaressa
![]() Siemenet on kylvetty, nyt täytyy pitää sopiva
kosteus uudella nurmikentällä. Meidän naapuri vaihtoi nurmikon uuteen,osti sen rulla nurmikon. Täällä kun tuo vesi maksaa maltaita, niin uuden nurmikon kastelu maksoi 800€. Meilläkin pitäis jotain tehdä tolle pihalle ei siellä juurikaan nurmikkoa enää ole,sammalta kasvaa.
Meidän naapuri vaihtoi nurmikon uuteen,osti sen rulla nurmikon. Täällä kun tuo vesi maksaa maltaita, niin uuden nurmikon kastelu maksoi 800€. Meilläkin pitäis jotain tehdä tolle pihalle ei siellä juurikaan nurmikkoa enää ole,sammalta kasvaa. Sammal on siitä hyvä jotta on pehmeä, kivan näköinen eikä tarvii leikata eikä kastella. t. sammaleen ystävä. Nyt kun nuo vaarin pikkuvintiöt telmivät pihalla niin ei tuo sammal kestä sellaista rasitusta.
Rellu siirretty kotipihasta Valasrantaan
![]() Teemalta tulee kunnon tavaraa nyt juuri. Led Zeppelinin konsertti
Teemalta tulee kunnon tavaraa nyt juuri. Led Zeppelinin konserttiTuli kanssa eileen jo..onkohan uusinta? Joo. Kowolta kuulemma tulee. Hallitus kertoi
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1865 1866 [1867] 1868 1869 ... 5008 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|