Täälä ruokana lihapullat ja muussi 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1756 1757 [1758] 1759 1760 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Täälä ruokana lihapullat ja muussi
Täälä vedetään Entrecota kermapedillä ja uusia perunoita tosin kaiken rehellisyyden nimessä haista v......n mökkiruokaa kun saa väsätä ja höörätä tuntikausia.
Jos olis epäonnistunut niin kävin s-marketista hakemassa hk-blöötä ja valmiita v-s-kermapottuja mutta nyt suutuntuman mukaan ne jää huomiseksi evääksi! ![]() :Diljelykset muotoutuu pikkuhiljaa ja silleen! Tästä kesää kohden! t migel
Leikattu koirien kynsiä. Puolet leikattu, puolet leikkaamatta.
Huomenna muikkuja,ja näkevät paistin pannun
Leikattu koirien kynsiä. Puolet leikattu, puolet leikkaamatta. Loputkin leikattu. Tultu kotiin, tyhjätty matkamökki ja nyt pitäisi mennä pihalle grilliin tulta laittamaan.
![]() Loputkin leikattu. Meillä sama edessä! Meidän Maininki oli tänään rotunsa paras narttu ja sai joitain mainintoja Tampereella jotain rops raps ja siihen suuntaan kun itse en niihin ole paneutunut mut mamma jaksaa puuhata noiden näyttelyiden parissa mut sekä koira että mamma olivat silminnähden tyytyväisiä Mansen kierrokseen..... t migel
Fiilis toi meidät pois Seitsemisestä.
![]() Tänään mä olen miettinyt ja yrittäny muistella onko
Mäntsälän lähellä joku karavan alue? Jotenkin on mielessä sellaisen olevan, mutta ei tule mieleen, onkos jollain parempi muisti ?
Tänään mä olen miettinyt ja yrittäny muistella onko Uudessa leirintäoppaassa näyttäisi Järvenpää olevan lähin. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1756 1757 [1758] 1759 1760 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|