|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1758 1759 [1760] 1761 1762 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Varasin ja maksoin lauttapaikat Viroon ja takaisin.
Koskenpäähän ajeltiin nastolan kautta käytiin ostamassa nautintoaine laseja. No ruuhkaahan täällä ei oo kahdessa vaunussa on asukit. Saunan lämmitin mutta uimassa en käynyt tosin munat kastelin tuossa jääkylmässä vedessä. Oona 6v. Kyllä kasteli itsensä ihan kunnolla muttei siitäkään ollut uimariksi. Aamulla Ähtäriin.
elokuvissa tuli käytyä oikein,tais olla viimekerrasta 5 vuotta
Olin Eenokin rannassa. Nyt Loimaalla. Thumbi
Mitään sen ihmeempää..koko poppoolla Raaheen ja silmälääkärille 4 tenavaa..muuan tuntihan siinä vierähti.
Ja tuleva ens syksyn eskarilainen saa lasit sitten kanssa.. Sen perään syöksyttiin neidin korvalääkärille tuon tinnituksen takkii.. Kyllä oli pakko hakea pitsaa perään...tuli tuossa senverta nälkä tälle sakille.. Huomenna tuleekin sitten lapioitavaa oikeen kunnolla ,kon sora.ja täytemaakuormat saapuu.. Kevättä kovasti ooteltu ja kohta sitä huomaa ett jonneen se kesä katosi,ettei ees huomata ennättäny.
Mitäs piharemonttia siellä on oikein tehtykkään ja tuo kon, onko tuo jonkin murteen tai alueen vaihtoehto kun sanalle ? Oon vaan kiinnittänyt huomiota että se on viesteissä kun viesteissä noin. Tuli asennettua kameralle virransyöttö kattoon. Siistin näköinen tuunaus kertakaikkiaan, hieno oivallus. Bestiksellä vaihdattamassa retkiauton takalasi, oli rikki jo ostaessa. Tuli tehtyä esivalmisteluja 2din aukkoon. Kohta pääsee monitoimilaitetta testaamaan.
Mitäs piharemonttia siellä on oikein tehtykkään ja tuo kon, onko tuo jonkin murteen tai alueen vaihtoehto kun sanalle ? Oon vaan kiinnittänyt huomiota että se on viesteissä kun viesteissä noin. Minä taas en ymmärrä, mitä kaksi pistettä tarkoittaa.. Eikö se ole joko piste lauseen perään tai kolme sen merkiksi, että ajatus jatkuu vaan sanat loppuu. Minä taas en ymmärrä, mitä kaksi pistettä tarkoittaa.. Eikö se ole joko piste lauseen perään tai kolme sen merkiksi, että ajatus jatkuu vaan sanat loppuu. Tuli yks piste liikaa tai jäi yhtä vajaaks.. ![]() Käytiin tupa-auto kosteusmitauttamass a
ja kyllä vaan oli taas huippu hyvää palvelua ponnistivat ja silikooniakin kattoikkunoittentii visteihin laitoivat en edes tiedä mitä muuta siellä huolsivat mutta olemme kiitolliset taas sen miljoonanen kerran Matkailuauto.info:lle ![]() Siellä oikeesti tehdään se, mitä luvataan kaikissa as.auto asioissa Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1758 1759 [1760] 1761 1762 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|