|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1755 1756 [1757] 1758 1759 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Makea kakku
Nii tehty kanalan tarhaa,,eli siirretty seinää..Hienossa säässä mutt ny ripsii pikkasen vettä.. Oltu viikko Alanyassa,huomenna kotiin.Lisäyksenä vielä,ei näy asuntoautoja-tai vaunuja!
Ouluun pyyhkästiin ihan extempore.
Tuli tannssittua, vaikka puujalka ookin -:!
Tuli tannssittua, vaikka puujalka ookin -:!Minä en, vaikka tanssimusiikkia olikin. Ihasteltu kaunista kuutamoa mökillä peltotöitä eilen tehneenä. Olen hieman hurahtunut tuohon pienviljelyyn laareissa. Ei siitä mitään sen suurempaa taloudellista hyötyä ole mutta hauskaa ja tulee pidettyä nurkat vähän siistimpinä.
Suosittelen kel siihen on mahdollisuus! t migel No illalla kävin talviteltan pesemässä. Meillä kun on (ikävässä kerrostalossa jossa kuulemma pää pimenee) pesutupa jossa mattotupa
Nyt paistaa aurinko, täytyy käydä nostamassa narulle. säästi 100-170€ kun itte pesi ison universal teltan. Hyvä tuntiliksa ![]() Pitäis tehä sama homma mutta pesula puuttuu!
Laitoitko KEV ihan ronskisti mattokoneeseen vaan lattiallako harjasit?Mulla on sellainen pieni svenska tält 320 tai jotain mutta vois sen pestä ennenkuin vie sen Hobbylle! t migel Karkea sinituotteen harja plus nestemäistä mäntysuopaa. Nyt on kuivunut auringonpaisteessa. Kohta pakettiin.
Kerkkoon pumppaamolla kävin kahvilla.
Kaupassa käyty ja täydenetty varastoa illan matsia varten
Käypääkä Telaranssa,niin näette sähkö virityksiä
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1755 1756 [1757] 1758 1759 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|