tyhjin käsin
taidan ostaa mattoni joulun jälkeen
kun ei ole enään tunkua missään
aivan kauheet jonot joka paikassa
onneksi olen lahjat hommannut
ei tarvii jonotella huh

Taidan olla tulossa vanhaksi
kun ei moiset jonot kiinosta pätkän vertaa

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1536 1537 [1538] 1539 1540 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
tyhjin käsin taidan ostaa mattoni joulun jälkeen kun ei ole enään tunkua missään aivan kauheet jonot joka paikassa onneksi olen lahjat hommannut ei tarvii jonotella huh ![]() Taidan olla tulossa vanhaksi kun ei moiset jonot kiinosta pätkän vertaa ![]() Jos olis mun peli niin hakisin tohon lavalle vielä tommosen ! http://www.blocket.se/alvsborg/Camper_till_pickup_57696371.htm Euroissa noin 1400 ja nythän ne on kuulemma täälläkin "laillisia"? Jumankekka ku on haettu kotiavaimia ja ei mitään hajua missä vois olla! Ei muuten mut ku siin ol noi Turun kämpän avaimet mukanas ja ne on sellaisii turva-avaimia,,,, joko avaimet löytyi ? ookko jo työpaikalta kyselly ?
Käytiin Ikeassa ja tultiin pois Ah niin tuttu tunne koitettu pitää 6 tenavaa "iloisena" ja jonottaa ikeassa ![]()
Kävin hakeen yhden maasturin lisää jonka kaveri nimes heti "rahtiskyline"ksi kun siihen on lusikoitu patrollin kutosdieseli pellin alle, mahtava mylly tommoseen UPEA ON ![]() ![]() Nuo kromiosat vois terrorisoida omaan ajoautoon paikoilleen ![]()
Upeaa ole nähnytkään kun laho wanaha p*ska Minä ny kumminnii tykkään kunnon maavara ![]() Ja lahon saa aina kunnostettua oma caddy on niiin matala sillä jää isompien jalkoihin ja se vasta laho on....eipä taida tuossa maa vilkkua ajaessa jaloissa..niinkuin miull ![]() ![]() Oltiin mukuloitten kans "tupla synttäreil sammatissa ! Nykysen "vaimokkeen" eli sen joka majailee mun osoitteessa , Isoäiti täytti 79 v ja iso-isoäiti täytti 98v !!! Kiesus mikä terveskanto toi isoisoäitee ! Oli oikeen kiukkunen kun pyörätuolilla tuotiin pihan poikki kun piha oli peilijäässä, hän ei kuulemma istu pyörätuoliin kun nehän on kuulemma vaan sairaille ja vanhuksille ?? Että semmosta tänään ![]()
Ihana mumma tuo asenne on kyllä tavoittelemisen arvoinen ![]()
Siivottu koko päivä ja emäntä haettu töistä ja tykkäs,kun tuli kotia,hyvä minä Kun vaimo saa puhtaan kodin niin minä saan lämpöä ja romantiikkaa ![]() On kyllä mukava ylläri varmasti Kun vaimo saa puhtaan kodin niin minä saan lämpöä ja romantiikkaaKatsotaan mitä ilta tuo tullessaan ![]() Siivottu tallia ja huuhdeltu käyttöauto Aika samoissa fiiliksissä. Tosin auto tyhjennetty roskista ja yks tuttu teki tän pikahuuhtelun.. Jumankekka ku on haettu kotiavaimia ja ei mitään hajua missä vois olla! Ei muuten mut ku siin ol noi Turun kämpän avaimet mukanas ja ne on sellaisii turva-avaimia,,,, Mies tossa pyöri vartin samoissa puuhissa, sit se lähti jo kolmesta eri muusta osotteesta avaimiaan ettimään.. Lopulta se löysi ne kuitenki autosta ![]() Käytiin Ikeassa ja tultiin pois Mimmostas mattoo oisit hakenu? Mää aion ens perjantaina mennä sinne tungokseen.. Ja tänään oon reippaana ollu ja silitellu vähä lakanoita ja sit käytiin mummun luona syömässä vähän haukikeittoa, nam! Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1536 1537 [1538] 1539 1540 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|