sorryy ystävät

mutta valmistaudun Linnan......juhliin
vain tosin niitä katsomaan

mutta nyt on sen aika sen aika
ja nautitaan Linnan bileistä
jotta palataan asiaan, kun juhlat on juhlittu

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1534 1535 [1536] 1537 1538 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
sorryy ystävät ![]() mutta valmistaudun Linnan......juhliin vain tosin niitä katsomaan ![]() mutta nyt on sen aika sen aika ja nautitaan Linnan bileistä jotta palataan asiaan, kun juhlat on juhlittu ![]() Kohta ei edes vastata kännykkäänKuka niiitä jaksaa kattoa,näyttäs vaikka Hurstin työstä tässä maassa vähä osasten hyväksi,sorry...
mökötetty ![]() Kait isännän jalat olis viel hierottava ko oon tavaks ottanna............ .mököttäen ![]() Kuka niiitä jaksaa kattoa,näyttäs vaikka Hurstin työstä tässä maassa vähä osasten hyväksi,sorry... Onhan nuo pippalot ihan hauskaa viihdettä. Miksi ei voisi katsoa? ![]() Ja miten ne muka kilpailisi Hurstin työn kanssa? Oon muuten työpaikan pihalla nähnyt Hurstin auton. Mekin varmaan osaltamme ollaan siinä mukana. Onhan nuo pippalot ihan hauskaa viihdettä. Miksi ei voisi katsoa?Eiköhän näillä perseen nuolioilla ole varaa järjestää omia juhlia,pois lukien Veteraanit! Nyt saunaan,jotta mieli parempiSauna onkin monitoimi paikka! ![]()
Sauna onkin monitoimi paikka! Nii joskus aikoinaan synnäri,,palvaamo,,sairaitakin taidettu hoidella lauteilla Saunasta se on voinu elämä alkaa ja sinne myös päättyä ![]() T D ottaa sitte iisisti jottei syrän jouru koetukselle kovalle ![]() Pikasaunottu Kukaan ei ole vielä kysynyt... mitäs mökötät? ![]() ![]()
Kukaan ei ole vielä kysynyt... mitäs mökötät? Isäntä tuuleti saunan lämmöt ko lisää löylyvettä haki siitä ko huomautin nii jymäytti asenteella oven kiinni ![]() PRKL en oo ollenkaan turhan mököttäjä enkä "joskus ihan harvoin rasittava "Noo Possea katellessa ja ukon jalat hieroessa se typerä murjottaminen katosi ![]() Kiitos kysymästä ![]() Hyviä iltoja Teillekin Herra ja rva Alan Eiköhän näillä perseen nuolioilla ole varaa järjestää omia juhlia,pois lukien Veteraanit! Rahaahan näihin Linnan juhliin palaa, mutta eiköhän ihan oikeesti Suomen itsenäisyys ole niin hieno asia, että sitä kuuluukin juhlia? En mä ainakaan viitsi kiukutella, että mun maksamia verorahoja palaa tuolla. Ollaan ylpeitä meidän itsenäisestä Suomesta! Kiitos kysymästä Kiitokset. Enempi kuin linnan juhlista olen nauttinut siitä että huligaanit on pidetty järjestyksessä. Vaan olipa hyvät ruuatkin. ---- Vaan hyvä olla vähän jännitettä ja mökötystäkin, parempi kuin tylsä. Mutta vain vähän. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1534 1535 [1536] 1537 1538 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|