Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9962633 kertaa)
« Vastaus #23086 : 8.12.2014 kello on 14:52 »
penkin/keskikonsolin ja sivuoven välistä,,saappaat ja kengät on hyviä jemmoja, reikä takin taskussa josta pääsee vyötärön nauhan seutuville..näistä ite olen löytäny joskus avaimia 
Kiitti kaverit kannustuksesta ja saamari tein just noin miten ootte mua opastaneet! Kaikki saappaat ja puunkantotelineet ja auton penkkien välit jne luuhattu ja sit istuttu ihan rauhass ajattelemaan missä ne viimeks mulla oli käsillä tai taskuss kun on simmonen iso limppu niin sen tuntee jo painosta... Ainoo saalis oli noin 3 euroo kolikoissa ja vanhoja muistilappuja ja yks aaa-patteriliuska,käyttämätön,mut avaimii ei missään mut silti tunne et jossain lähell ne ovat. No nyt aattelin kun mamma tulee kotio niin mennään teettämään ne tärkeimmät avaimet uusiks mut samall jurppis niin pirusti kun siinä mun miljoona-avaimenperäs on sit kaikki avaimet ja joista kaikista ei edes välttämättä kopioita löydy,,,, Elikkäis näin hölmö minä olen-siinä on alkuperäiset chevyn avaimet joita pidän onnentalismaaneina taskussa,molempien vaunujen avaimet,kausipaikan sauna,portinvartija,isän asunnon avaimet,kassakaapin jonka sisältö on vanhoja kuitteja,ei siis rahhoo  ja kaiken maailman puuceen ja varastojen avaimia siis koko elämä... Mut sit ituin tohon pihal alas chevyn koppiin ja potkaisin sen käymään ja mietin tarkasti koska ne kadotin ja join kaljaa ja kuuntelin v-8:in hörinää. Sit muistin et viimeks ne oli kädessäni kun kävin lmc:ssä hakemassa ufon vahvistinta ja mamma kiiruhti mua laittaan itteäni ihmisen näköiseks kun saloon oli kiirus ja vedin vauhdissa naaman paljaaks ja pikasuihkun ja uuden t-paidan ja täysill mamman autoon ennenkuin se on ihan hiilenä ja sen jälkeen en niit oo nähny. No meillä on vanhanaikainen sauna ja vaatteet pukuhuoneessa pinoissa ja ne oli niitten  :Dpyykkipinojen välissä ihan pohjalla,,,,,,jeeeeeeeeees!!!! Avaimet taskussa ja kiitti neuvoista! t migel ps onks tää sitä alkavaa alz-vai dem-vai mitä ne oli
« Vastaus #23087 : 8.12.2014 kello on 15:00 »
Kiitti kaverit kannustuksesta ja saamari tein just noin miten ootte mua opastaneet! Kaikki saappaat ja puunkantotelineet ja auton penkkien välit jne luuhattu ja sit istuttu ihan rauhass ajattelemaan missä ne viimeks mulla oli käsillä tai taskuss kun on simmonen iso limppu niin sen tuntee jo painosta... Ainoo saalis oli noin 3 euroo kolikoissa ja vanhoja muistilappuja ja yks aaa-patteriliuska,käyttämätön,mut avaimii ei missään mut silti tunne et jossain lähell ne ovat.
No nyt aattelin kun mamma tulee kotio niin mennään teettämään ne tärkeimmät avaimet uusiks mut samall jurppis niin pirusti kun siinä mun miljoona-avaimenperäs on sit kaikki avaimet ja joista kaikista ei edes välttämättä kopioita löydy,,,,
Elikkäis näin hölmö minä olen-siinä on alkuperäiset chevyn avaimet joita pidän onnentalismaaneina taskussa,molempien vaunujen avaimet,kausipaikan sauna,portinvartija,isän asunnon avaimet,kassakaapin jonka sisältö on vanhoja kuitteja,ei siis rahhoo ja kaiken maailman puuceen ja varastojen avaimia siis koko elämä...
Mut sit ituin tohon pihal alas chevyn koppiin ja potkaisin sen käymään ja mietin tarkasti koska ne kadotin ja join kaljaa ja kuuntelin v-8:in hörinää.
Sit muistin et viimeks ne oli kädessäni kun kävin lmc:ssä hakemassa ufon vahvistinta ja mamma kiiruhti mua laittaan itteäni ihmisen näköiseks kun saloon oli kiirus ja vedin vauhdissa naaman paljaaks ja pikasuihkun ja uuden t-paidan ja täysill mamman autoon ennenkuin se on ihan hiilenä ja sen jälkeen en niit oo nähny. No meillä on vanhanaikainen sauna ja vaatteet pukuhuoneessa pinoissa ja ne oli niitten :Dpyykkipinojen välissä ihan pohjalla,,,,,,jeeeeeeeeees!!!! Avaimet taskussa ja kiitti neuvoista!
t migel ps onks tää sitä alkavaa alz-vai dem-vai mitä ne oli
Hyvä,kun löyty 
« Vastaus #23088 : 8.12.2014 kello on 15:38 »
No meillä on vanhanaikainen sauna ja vaatteet pukuhuoneessa pinoissa ja ne oli niitten :Dpyykkipinojen välissä ihan pohjalla,,,,,,jeeeeeeeeees!!!!
Kerran etsittiin yhden turistin avaimia. Tuli tunturista, avas ovet, laitto Weban päälle ja pakkasi, eikä sitten avaimia missään! Kaiveltiin joka paikka moneen kertaan, autosta, mutta ei... Kun sitten siirrettiin etupenkkiä seitsemännen kerran, avaimet putos lattialle. Olivat pudonneet penkin väliin ja ilmeisesti ekassa siirrossa joku penkin alla ollut pyöräytti ne verhouksen helman päälle, tai jotakin. 
« Vastaus #23089 : 8.12.2014 kello on 15:58 »
Joo saamari ptäiskö laittaa kaulaan kilumaan niin kuin pikkupoikana oli niin ainaski löytäis?! Hah haa!  Mut hirvee vaikeus kohtaa kun ne on kdoksis! t migel
« Vastaus #23090 : 8.12.2014 kello on 16:22 »
Kysy Migeli siltä, joka vei sen rynnäkkökiväärin. Samalla tapaa katosi sekin kuin avaimet eikä löydy millään!!
« Vastaus #23091 : 8.12.2014 kello on 16:30 »
Kummallinen juttu, että ne yleensä löytyy just siitä mihin on ite jättäny. 
« Vastaus #23092 : 8.12.2014 kello on 16:35 »
Kun minä hukkaan jotain  enkä tahdo löytää sitä jotain millään,,niin ,,kun alan ukkoain syyttämään ett on sen hukannu...nii kappas ko löytyy heti 
« Vastaus #23093 : 8.12.2014 kello on 16:54 »
Kodinkoneet alkavat yksitellen ilmoittamaan käyttöiän olemaan loppusuoralla, nyt viimeisimpänä 15 vuotta tuli täyteen Siemens kiertoilma/grilliuunille ja tänään käyty ostamassa tilalle uusi AEG höyrytoiminnolla (tuota höyrytoimintoa vaimo on harmitellut kun se on puuttunut nykyisestä) mutta eipä puutu enää. Huomenna tuovat ja vievät entisen mennessään.  Nyt on jo neljäs AEG vaihdettu keittiöön viiden vuoden sisällä, vielä olisi yksi "väärän värinen" - Husqvarna pakastin.  Värin voi jokainen arvata kun katsoo tuota avattaressa olevaa Adriaa. 
« Vastaus #23094 : 8.12.2014 kello on 16:56 »
Eikös ne joskus myyneet avaimenperiä jotka vastaa kun niille viheltää, semmoset oli hyvät näin varhais dementiassa, tuppaa itselläkin olemaan hukassa millon mitäkin
« Vastaus #23095 : 8.12.2014 kello on 17:01 »
« Vastaus #23096 : 8.12.2014 kello on 17:02 »
Vaihdeltu ajossa olevaan nissan kinkäppiin pätkä uutta torvea alle, entinen hävisi maantielle  
« Vastaus #23097 : 8.12.2014 kello on 17:04 »
« Vastaus #23098 : 8.12.2014 kello on 17:05 »
Saavuttu maineikkaaseen olutravintolaan. Pari pitää maistella.
« Vastaus #23099 : 8.12.2014 kello on 17:13 »
^ Ettei kuitenkaan Sarkkaan  Olutta saa, ei ehkä monipuolinen valikoima ole, mutta maineikas.
|