meidän kuopuksella on niin kirkas ääni et aina kun se avaa suunsa ni kaikki avaimenperät piippaa kuorossa![]()
Aivan.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1539 1540 [1541] 1542 1543 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
meidän kuopuksella on niin kirkas ääni et aina kun se avaa suunsa ni kaikki avaimenperät piippaa kuorossa Aivan. ![]()
Joo saamari ptäiskö laittaa kaulaan kilumaan niin kuin pikkupoikana oli niin ainaski löytäis?! Tuo kaulanauha on hyvä ratkaisu. Minä siirryin Petteri Punakuonon edeltäjän aikana siihen. Mulle kävi niin, että erään kerran ku tultiin tuolla etelässä autolle, meinasi olla avain hävöksissä. Tulin edellä autolle ja avoin avaa oven. Etsin kaikki taskut hakeen avainta. Ei ollut missään. Sanoin vaimolle, anna vara-avain. Sitten aloin avata ovea kahdella avaimella. Se oli ollut kädessä koko ajan. . Se oli ollut kädessä koko ajan.Eli se hukka voi olla vaikka oma käsi. ![]() Eli se hukka voi olla vaikka oma käsi. sepä se useimmin ![]() tai maahiset jotka kujeilee täällä mäellä ainakin ![]() ^ Bryggerissä olin Sofiankadulla. Karistettuani naiset seurasta päädyin vahvemmille. Vaan nyt piisaa, arkisempaa tilalle. Sarkassakin on käyty, yksi ikimuistoinen reissu 90-luvulta ei unohdu. ![]() Nyt vasta muistin
kertokaas minkä maan rekkari on valkosella pohjalla meitin rekkarin kokonen suurinpiirtein ja 3 kirjainta -kolme numeroa , joita en ehtinyt laittaa papruun mutta ne kirjaimet ja numerot olivat ohuehkolla vaalean sinisellä ikään kuin siihen painettuna ![]() auto oli sellanen joku vähän ruosteinen ei kuitenkaan ihan pakkettiauto mutta ei mikään henkilöautokaan ja väriltään valkonen sanoin isännälle , että mitä lienevät rosmoja ei ollut minkään laista maatunnusta ??
Oisko Affenanmaan rosmot liikkeellä. Varastavat potut ja tekevät sipsejä
![]()
Nyt vasta muistin Liekkö hyö niitä, joille ei opeteta pakkosuomea. ![]() Liekkö hyö niitä, joille ei opeteta pakkosuomea. onks affenamaal tollaset kilvet jos on niin ![]() luulin jo että keksineet koko jutun (värentäneet ) mutta aakkosasemalle kääntyivät niin aattelin että ei kai nyt kehtais ihan noin vilkkaaseen paikkaan mennä ihme rekkareineen nooh nyt sain kyllä illan makoisat ![]() Ei tehty mitään Met kävimme ostamas kaffekeittimen Moccamaster termoskeittimen onks kokemuksia pitääkö kaffeen kuumana ? Moccamasteriin olen ollut todella tyytyväinen mutta aattelin , joskos toi olis näppärämpi ![]() Tai tavalaan me saimme lahjaksi tuon lasipanulla olevan joka meillä jo on ja sitten vaan kävimme vaihtamas termarikeittimeen jota ei ole ![]() Meilä ollut 7 vuotta termarilla moccis, itse en juo kahvia mut parempi puolisko kyllä. Ei hän ainakaan ole valittanut sitten alun kylmästä kahvista. Jouduttiin vaihtamaan takuuseen termari kuukauden kuluttua kun ei pitänyt kahvia lämpimänä.
http://www.moccamaster.com/fi/Welcome/Default.aspx?scenarioID=1023 tiedätkö tästä lisätakuusta? Sinä päivänä kun taloon tuli (2 vuotta käytetty) kahvit pavuista jauhava Philips Saeco on Moccamasteri seisonut käyttämättömänä.
Ero on ihan selkeä; valmis kahvi laadukkaampaa ja valmistaminen helppoa. Vähän kalliimmaksi periaatteessa tulee, mutta se osin korvautuu pienemmillä annoksilla. Meilä ollut 7 vuotta termarilla moccis, itse en juo kahvia mut parempi puolisko kyllä. Ei hän ainakaan ole valittanut sitten alun kylmästä kahvista. Jouduttiin vaihtamaan takuuseen termari kuukauden kuluttua kun ei pitänyt kahvia lämpimänä. joo pitää kirjautua jotta saa taakuuta pidemmäksi tuolla kaupassa myyjä jo siittä lisästä kertoikin Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1539 1540 [1541] 1542 1543 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|