Käytätkö kierteissä tervaa? Kannattaa käyttää.
Ei tervaa, mut vähä vastaavaa ainetta kylläki
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1532 1533 [1534] 1535 1536 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käytätkö kierteissä tervaa? Kannattaa käyttää. Ei tervaa, mut vähä vastaavaa ainetta kylläki Ihan kivan näköinen rotu oli uteliaisuuttani kävin kattoon kun rodun muistin vaan en miltä näyttääSanoppas mikä se oikea rotu on? Jos vaikka oppis muistamaan sen. Sent from my iPad using Tapatalk
Sanoppas mikä se oikea rotu on? Jos vaikka oppis muistamaan sen. Tuossa = kleinbitch http://personal.inet.fi/koti/beloved/1v4kk.html Hitsi,mie muistin vaikka epäilin. No huomenna minjä hakee koiranpennun saas nähdä muistanko sen rodun ,kun en muista niitten nykyistäkään,,,,, no nimen sentään muistan, nimi suuren urheilian Suomalaisen mukaan eli Elmo Sent from my iPad using Tapatalk Ei "narttu" vaan pystykorva (spitz) ![]() http://fi.wikipedia.org/wiki/Kleinspitz Saadaan eurooppan reissuilla aina kyselijötä; "Is it fox?" - "..no, no - Finnish Spitz" ![]()
Ei "narttu" vaan pystykorva (spitz) Juur noin sooorryyy väsyttää mun VIRHE ![]() HuomentaEipä ku öitä.. Vihdoin toi möllötin tuol taivaal antaa luvan mennä maate Heh joo toi kuu-ukko vähän valvottaa ja vollen laturiremppa
![]() Mut nyt on vähän niin et ku yksi lämähtää niin toinen seuraa perässä! t migel
Mitattu aikaa
![]()
Niin ja Ihanaa rakkauen täyteistä ittepäisyyspäi ..öö siis itsenäisyyspäivää kaikille
![]() Me ollaan askarreltu noita ruusun näköisiä sytykkeitä munakennoista ja steariinistä. Vaimo tekee ruusukkeet ja mä kastan ne sitten kolmesti steariinissä. Kahvitauko vietellään
Sent from my iPad using Tapatalk
Me ollaan askarreltu noita ruusun näköisiä sytykkeitä munakennoista ja steariinistä. Vaimo tekee ruusukkeet ja mä kastan ne sitten kolmesti steariinissä. Kahvitauko vietelläänKuvaa moisesta ?? ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1532 1533 [1534] 1535 1536 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|