rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9964771 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #22965 : 5.12.2014 kello on 08:17 »
Viimeinen yövuoro selvitetty. On ollut pitkä viikko.
Yritin tehdä työvuorolistoja joululle ja tammikuun alkuun. Nyt mä hiukan ymmärrän, miltä tuntuu sotapäälliköstä, jonka porukasta osa on ammuttu. Vaikka mä kuinka lasken, en saa miehitystä kaikilta osin riittämään. Enkä aio perua omaa lomaani!  >:(
Ajelin hillittömän sumun läpi kotikulmille ja kävin hoitamassa viikonlopun ruokaostokset. Tosin lauantain ruoka on edelleen jossain niistä viidestä rullakosta, joita ei Alepassa vielä oltu ehditty purkaa. Pasi saa miettiä ja hoitaa sen.  :laugh:

Jotenkin tuntuu, että olisin ansainnut pienen lasin [ämpärillisen] punaviiniä.  :P
Tosin se pienikin tilkka saattaa tuntua kurjalta siinä vaiheessa, kun pitäis alkaa heräillä normaali-ihmisten rytmiin.  :-X

No voi Sinnuu,,onneksi on vkonloppu edessä ja Sinullakin vapaata Thumb
Varmasti ollut rankkaa ahertaa vajaalla miehityksellä....ts emppailla saanu itteensä ett jaksaa , luulisin ::)

Lepoa ja rauhaa Teidän vkonloppuun   ja ota viiniä nainen   ;) olet sen varmasti enempi ku ansainnut :D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
  • 1299XX
« Vastaus #22966 : 5.12.2014 kello on 08:20 »
^

Palautteen paikka.  :o

Moni uusavuton kansalainen ei olisi ymmärtänyt vikaa, ja pässinpäisimmät olisi jatkaneet ajoa viasta huolimatta.

Kyllä mää kauniisti asiasta vinkkasin. Siel oli pari harjottelijajannuu. . Ja niillehä opetettaa koulussa et ne kierretää momenttiin.. Vaa se ei tossa vehkeessä riitä. Oma mies on kahteen kertaan tehny saman virheen, et on niitä ennenki jouduttu kiertään tiukempaan.. Onneks sen kyllä heti ratista tuntee, eikä tarvi sillon vielä olla ees kovin löysällä..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
« Vastaus #22967 : 5.12.2014 kello on 10:49 »
^

Palautteen paikka.  :o

Moni uusavuton kansalainen ei olisi ymmärtänyt vikaa, ja pässinpäisimmät olisi jatkaneet ajoa viasta huolimatta.

Rengasliikkeissä ja monen liikkeen kuitissa on maininta jälkikiristyksestä joka pitää itse huolehtia.
Toki jos liike on säätänyt momentin aluvanteille ja asentaa peltivanteet mahdollisuus tuohon on isompi tai sitten jos todella ovat huolimattomuuttaan jättäneet löysiksi.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #22968 : 5.12.2014 kello on 12:04 »
Jääkaapin laitoin jäähtymään Fiiliskukassa. Liiterissä kävin ostamassa viikonloppu sapuskaa. Torilla mummolta kahvikakkuja sekä kauppahallissa nisukaffeella.  :D

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #22969 : 5.12.2014 kello on 12:15 »
Jääkaapin laitoin jäähtymään Fiiliskukassa. Liiterissä kävin ostamassa viikonloppu sapuskaa. Torilla mummolta kahvikakkuja sekä kauppahallissa nisukaffeella.  :D

Höh ei saa lidl herkkuja,,oulaisista plaaah :(  sama ostokset tehä tuolt ko ipanapa lääkärissä käymäs....toiv.ei ny itte saa pöpöjä...

Soon hyvä ko ukko ei oo kotona nii huuattaa sen stereoita  näissä hyvät bassot    aaaaaaaaaaaaaaaahhh hhhhhhhh

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #22970 : 5.12.2014 kello on 12:18 »

Soon hyvä ko ukko ei oo kotona nii huuattaa sen stereoita  näissä hyvät bassot    aaaaaaaaaaaaaaaahhh hhhhhhhh

Siihen kahtoen huudata niitä reteoita, ettei kaiuttimen kalvojen riekaleita tarvitse rikkakihvelillä siivota.  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #22971 : 5.12.2014 kello on 12:21 »
Siihen kahtoen huudata niitä reteoita, ettei kaiuttimen kalvojen riekaleita tarvitse rikkakihvelillä siivota.  ;D

Jottain rajaa ko on nää pienimmät samas tilass :laugh:  :laugh:  rikkoa ei saa  Thumb                          paitsi sen ukon mä reeeviiin ko se tulee :P  :P  :P

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 02:50
  • viva la France
« Vastaus #22972 : 5.12.2014 kello on 13:04 »
Jottain rajaa ko on nää pienimmät samas tilass :laugh:  :laugh:  rikkoa ei saa  Thumb                          paitsi sen ukon mä reeeviiin ko se tulee :P  :P  :P

https://www.youtube.com/watch?v=J73R5gKP1Fk

Onkos ne bassot näin hyvät ?

P.s. perjantai juttu, jos vääränlainen niin saa poistaa tai siirtää

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #22973 : 5.12.2014 kello on 13:09 »
https://www.youtube.com/watch?v=J73R5gKP1Fk

Onkos ne bassot näin hyvät ?

P.s. perjantai juttu, jos vääränlainen niin saa poistaa tai siirtää

ei oo VIELÄ nuiiin hyviä bassoja   mutta bemuun ja caddyyn täätyy saaha kunnon bassohörpäkkeet :laugh:  :laugh:
Enkä mä noin helpolla  :laugh:  :laugh:  :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:34
« Vastaus #22974 : 5.12.2014 kello on 14:30 »
ei oo VIELÄ nuiiin hyviä bassoja   mutta bemuun ja caddyyn täätyy saaha kunnon bassohörpäkkeet :laugh:  :laugh:
Enkä mä noin helpolla  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Ai, siis sinäkin luulet, että kun on kunnon äänentoisto, niin ei saa kuulua kuin alle 50Hz taajuudet....?   ::)

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #22975 : 5.12.2014 kello on 14:35 »
Ai, siis sinäkin luulet, että kun on kunnon äänentoisto, niin ei saa kuulua kuin alle 50Hz taajuudet....?   ::)

Mää noista mittään ymmärrä :o...mutta kyllä sen jytkeen saa uloskin kuulla kaarasta   ja tuntua saa

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:07
  • Kulkija
« Vastaus #22976 : 5.12.2014 kello on 15:08 »
Liiterissä kävin ostamassa viikonloppu sapuskaa.

Minä menen kanssa illemmalla. Johan nyt toki entisiltä aseveljiltä itsenäisyyspäiväruu at ostetaan.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #22977 : 5.12.2014 kello on 15:12 »
Minä menen kanssa illemmalla. Johan nyt toki entisiltä aseveljiltä itsenäisyyspäiväruu at ostetaan.  Thumb

Vae että, ihan aseveljiltä. Löperöitä olivat, mutta madollisuudet oli silloin siinä.  :(

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:39
« Vastaus #22978 : 5.12.2014 kello on 16:10 »
No kaikenlaista rakentavaa  :D

Pum

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #22979 : 5.12.2014 kello on 16:31 »
Mietitty tahdistimen asennusta sydämeen :( Onko jollain tahdistin?