|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1399 1400 [1401] 1402 1403 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mättö, saakeli kun on sopiva ilmaisu mocomalle paskalle!suomalaiset pitää piffiä ruokana, eikä ilman leipää ruuokaa syyä va ku ne pistetään päällekkäin kasvisten kans ni se on sit paskaa roskaruokaa ![]() Joo, tulipas messuilla nälkä ni piti käydä mittaamassa päivän kunto kilon hampurilaisella. Sinäkö se olitki, joka tuon tilas..? Satuitko siis samaan aikaan paikalle? ![]() Vähän suunnittelua, valojen asentelua takapihan terassille. Huomenna auton vuoro, pitäisi päästä kohta pieneen syysreissuun.
Tehtiin sapuskaa. Käytiin saunassa. Mä kävin jo ennen saunaa pluttaamassa +18-asteisessa veessä viilentymässä. Kivaa. Pasi ajeli nurmikot. Ja pilkkoi pähkinät tintti-ystävälliseen muotoon. ![]() ![]() Petteri(kin) sai oman FB-sivun. Ja kavereitakin löytyi. Ihan vaan hiukan tunnen itseni hölmöksi, kun olen kaveri asuntoauton kanssa ![]() Teininä mun hoitohevosella oli kirjeenvaihtokaveri na toinen heppa ja mä olin sihteerinä. Nyt mä laitan Bysseltä viestiä Petterille ![]()
Ihan vaan hiukan tunnen itseni hölmöksi, kun olen kaveri asuntoauton kanssa Et ole ainoa tuontapainen hölmö. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1399 1400 [1401] 1402 1403 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|