Minut ne tutut myyjät tuntee niin hyvin jotta tietävät että minä kyllä sitten tulen ja pyydän tarjouksen kun oikeasti olen jotain ostamassa..Koskaan ei saa sanoa ei

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1398 1399 [1400] 1401 1402 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Minut ne tutut myyjät tuntee niin hyvin jotta tietävät että minä kyllä sitten tulen ja pyydän tarjouksen kun oikeasti olen jotain ostamassa..Koskaan ei saa sanoa ei ![]() Minut ne tutut myyjät tuntee niin hyvin jotta tietävät että minä kyllä sitten tulen ja pyydän tarjouksen kun oikeasti olen jotain ostamassa..No joo, osa oli kyllä huumorilla heitetty.. ![]() Koskaan ei saa sanoa ei Käyttöautojen kohdalla hairahdetaan herkemmin, harrastusajoneuvoje n suhteen sitten maltetaan mieli ja naatitaan. ![]() Kyllä siellä majailin,ilmeisesti kauppoja tekemässä Eli tässähän on sitten onnittelujen paikka uuden vaunun johdosta, milloin nähdään uusi Polari palstalla ja kerroppa tuliko kaupat sitten siellä messuilla olevasta vaunusta, jos tuli niin tulihan ikkunaan jo lappu...tämä on jo myyty, katsoa saa muttei koskea ! ![]() No nyt on kuljin poistettu liikenteestä,eiku odottelemaan kevättä.
![]()
Päivystys viikonloppu taas, elikkä töitä tehty. Eipä ole ollut hälykeikkoja ainakaan toistaiseksi.
Joutilaana ei kuitenkaan ole tarvinnut vökälehtää. Maalasin länsi-siivestä yhden makkarin ![]() Rautakauppiaalla oli Wagnerin maalivehkeitä poisto myynnissä. Parikappaletta ostin Handi-Rollereita, 5€/kpl. Oli muuten päteviä laitteita, takuukin peräti 2-vuotta. http://www.youtube.com/watch?v=GXX4cKJk1R0 Käyttöautojen kohdalla hairahdetaan herkemmin, harrastusajoneuvoje n suhteen sitten maltetaan mieli ja naatitaan.Sovittiin jo myyjän kanssa jotta mitä sitä hyvää vielä vaihtaa Mutta,niin moni muukin tällä palstalla sitä mieltä Eikä myyjä halunut vielä tehdä kauppoja Humoria ![]() Ensimmäinen vkl kotona eikä vaunulla viime kevään jälkeen
![]() Kävelty, käyty ulkona syömässä, killuin kuumassa ammeessa tunnin verran ja tsiigasin tietysti englantilais dekkarin. Messuille ei ollut kiinnostusta, kun kuljin on kahdelle oikein hyvä ja tosi tilava Ensimmäinen vkl kotona eikä vaunulla viime kevään jälkeenTosi tilava Kylläpä se laskee taas leikkiä Ensimmäinen vkl kotona eikä vaunulla viime kevään jälkeen Osakkeenomistajan puheita...ymmärrän kyllä, olenhan asunut kerrostalossa muutaman kuukauden. ![]() En sano että se tylsää olisi mutta helposti tuli sellainen olo että mitähän sitä tekisi. Tänään meni kevyesti pihahommissa viisi tuntia ja sitten sen jälkeen perheen kanssa elokuvissa. ![]() Messuille ei kiinnostusta vaikka noin lähellä, tuo on muuten aika monesti noin, vaimon sukulaisetkaan eivät käy missään siellä etelässä vaikka kaikki menopaikat ovat siinä ihan lähellä, me täältä savosta sitten kun tullaan sinne etelään niin täältä täytyy päästä menopaikkoihin heurekasta eläintieteelliseen museoon... ![]() Mukavaa se ruuhkassa olo. ![]() Tosi tilavaäläny jaarittele vieroitushoitosänky si kanssa, tilaa ruhtinaallisesti kuitenkin ![]() Näin ne ajat kuluu, vaunulla on tullut oltua joku päivä, reissussa ensin, sitten kopparössä ja taas reissussa. Osakkeenomistajan puheita...ymmärrän kyllä, olenhan asunut kerrostalossa muutaman kuukauden.Mulla on pääosa messukalustosta nähtävillä ensi vkl tuossa vieressä. Meinasin orgilaisia lähtee tsiigaan muttei aikaa kuin klo 14 jälkeen, aattelin ettei enää ketään. Kyllä meillä Puu-Käpylässä on vihreätä ja mukavaa, pääsee kävelle vaikka keskustaan, huomenna aamulenkille taas. Tänään käveltiin aamulla 8km;n lenkki. ![]() Osakkeenomistajan puheita...ymmärrän kyllä, olenhan asunut kerrostalossa muutaman kuukauden. Tylsyys tulee vain mielikuvituksen puutteesta Tässä osakkeessa asumisessa on puolensa, jääkaapin kun tyhjentää niin voi olla reissussa vaikka vähän kauemminkin. Nämähän on valintakysymyksiä ja kukin menee tyylillään, minä mielelläni maksan vastikkeet ja saan sitten vapautta itselleni, ennen asunto-auton ostoa katteltiin omakotitaloa, mutta ei tulisi enään mieleenkään, tästä on helppo lähteä reissuun ja ei odota pihahommat kun kotiintulo koittaa. ![]() mielelläni maksan vastikkeet ja saan sitten vapautta itselleni, ennen asunto-auton ostoa katteltiin omakotitaloa, mutta ei tulisi enään mieleenkään, tästä on helppo lähteä reissuun ja ei odota pihahommat kun kotiintulo koittaa. Juu, onhan siinä puolensa ja huoletonta elämäähän se on asunnon suhteen, minä taas kun olen ikäni ollut enemmän paikallaan niin ok-asumisessa kiehtoo eniten se että voi tehdä käytännössä mitä haluaa ja mihin aikaan tahansa, niin pihalla kuin sisällä, jos tuntuu että yöllä on saatava tehdä remonttia niin siitä vaan, (ei muuten ole tullut tehtyä) Autot voi myös huuhdella, imuroida ja puunata jos siltä tuntuu myös milloin vain. (tuota on tullut tehtyä sitten sekä aikaisin että vähän myöhemminkin) ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1398 1399 [1400] 1401 1402 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|