Joo, tulipas messuilla nälkä ni piti käydä mittaamassa päivän kunto kilon hampurilaisella.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1399 1400 [1401] 1402 1403 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Joo, tulipas messuilla nälkä ni piti käydä mittaamassa päivän kunto kilon hampurilaisella.
Tuossa on sopiva mättö
Mättö, saakeli kun on sopiva ilmaisu mocomalle paskalle!
Mättö, saakeli kun on sopiva ilmaisu mocomalle paskalle!suomalaiset pitää piffiä ruokana, eikä ilman leipää ruuokaa syyä va ku ne pistetään päällekkäin kasvisten kans ni se on sit paskaa roskaruokaa ![]() aijai kyllä maistuis,herkkujen herkku
Messuilut hoidettu jo eilen alta pois. Tänään käyty ostosreissulla Vapaa-ajan tarviketalossa ja Kärkkäisellä.
Joo, tulipas messuilla nälkä ni piti käydä mittaamassa päivän kunto kilon hampurilaisella. Sinäkö se olitki, joka tuon tilas..? Satuitko siis samaan aikaan paikalle? ^Kaverinkanssa tuommoiset tilattiin, vaimo jättäytyi ylensyönnistä ja pysyi perusmätössä, klo15.08 on tuo kuva näpsästy.
Jep jep.. samaan aikaan siis on oltu mättöjä syömässä
![]() Juuh, ei kyllä saanu kokonaan syötyä, väkisin vähän jäi, vaan eipä ole vieläkään nälkä.
Syyshuoltoa kotona sen, minkä on jaksanut. Kohteita piisaa.
Vähän suunnittelua, valojen asentelua takapihan terassille. Huomenna auton vuoro, pitäisi päästä kohta pieneen syysreissuun.
Petteri(kin) sai oman FB-sivun. Ja kavereitakin löytyi.
Pasi oli päivällä :laugh:töissä. Mä tuhlasin rahaa niin paljon kuin kerkisin; maksoin kiinteistöverot ja mun mätkyt jo etukäteen. Eipä tarvii lähtee kuolaamaan iPhone5s:ää ennen seuraavaa tilipäivää. Tai sit velaksi?
Tehtiin sapuskaa. Käytiin saunassa. Mä kävin jo ennen saunaa pluttaamassa +18-asteisessa veessä viilentymässä. Kivaa. Pasi ajeli nurmikot. Ja pilkkoi pähkinät tintti-ystävälliseen muotoon. ![]() ![]() Petteri(kin) sai oman FB-sivun. Ja kavereitakin löytyi. Ihan vaan hiukan tunnen itseni hölmöksi, kun olen kaveri asuntoauton kanssa ![]() Teininä mun hoitohevosella oli kirjeenvaihtokaveri na toinen heppa ja mä olin sihteerinä. Nyt mä laitan Bysseltä viestiä Petterille ![]()
Ihan vaan hiukan tunnen itseni hölmöksi, kun olen kaveri asuntoauton kanssa Et ole ainoa tuontapainen hölmö. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1399 1400 [1401] 1402 1403 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|