^
Tarkoitit varmaan tukevassa.
Tarkoitit varmaan tukevassa.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1257 1258 [1259] 1260 1261 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^
Tarkoitit varmaan tukevassa. ![]() Kävin kesäteatterin kenraalissa. Kannatti käydä.Ja tänään tuolla "töissä". Vapaapäivää vietetty tekemättä yhtään mitään
![]() Ja tänään tuolla "töissä".oletko lippusetänä vai Vaahteramäen Eemelinä? ![]() oletko lippusetänä vai Vaahteramäen Eemelinä?Tulkaa kattomaan. 12.7. olen näillä näkymin viimeisen kerran. valmiataudutaan tai minä yksin
valmistaudun makuuhuonepakolaise ks ja siellä diilin pariin täällä kun tulee jotain metsähommia vain tuolta töllöstä ..oliskos toi metsienmiehet tai jotain ![]() niin on pakko vaihtaa töllötinä kun ei voi kanavaakaan vaihtaa ![]() no oompas saanut illan töllöttää sisustusohjelmia jotta katselkoot ukkokulta nyt noita miesten töitä tosta tv:stä ![]() Oltiin Transformers ensi-iltaa vaimon kanssa katsomassa Iisalmessa kun n. klo 21 tuli hiukan hämmentävä viesti siskolta ja äidiltä jotka ovat lastemme kanssa Power Parkin leirintäalueella vankkurivaunussa yöpymässä...olivat käyneet uimassa siinä altaalla ja saunassa hiukan ennen klo 20
Rakennuspalo....sau na ehkä tulessa ![]() Myöhemmin selvisi että miesten saunassa kiuas oli tullut tiensä päähän, selvittiin sitten pienellä vahingolla...ei pojat onneksi säikähtäneet vaikka olivat just nukahtaneet... Paloautoja 2 kpl, ensihoitoauto ja johtoauto ![]()
Syöty päiwällinen ja nautittu jäätelömansikka jälkiruoka. Kauan piti vuottaa winemakerin kulkimen sisäkuvia. ![]() Taas lähtee nalle kulemaan sanaa ens kuussa jämsään
![]() Tehty muiden hommien ohessa pieniä tiivistys töitä LMC:hen Sika 710 massalla.
Käyty Turkkusessa haistelemassa tunnelmaa keskiaikasilla markkinoilla
![]() Huuveroitu taas auto, oikein takakulmia myöten ja kaikki tonkat käyty hakemassa vettä täyteen. Stellplatz fyyreri haettu esille, vähä vielä hakusessa suunta mutta eiköhän tämä tästä
Takatallin varusteita kevennetty.Mä olen koko viikon yrittänyt löytää oikeaa rytmiä viime viikon yövuoron ja juhannuksen jälkeen. Siis niin, että yöt nukutaan, aamulla noustaan sängystä ja illat tehdään töitä. Noi futis-kisat ei ole helpottanut asiaa. Eikä sekään, että kaverit pölähti tänne eilen illalla kymmeneltä ja sitten menikin melkein neljään asti
![]() Tänään ollaan grillattu ja katsottu snookeria ja futista ja grillattu uudestaan. Toinenkin peli tulossa tänään. Ensi viikolla pitäis olla ihan eri rytmissä, eli herätys 04.20. Voi tulla aika rankkaa!!! ![]() Tultu saaristosta (kotakarista)! adria tankattu ja wiritelty Lomaa varten! wiikko ala-irnissä ja sitten .......
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1257 1258 [1259] 1260 1261 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|