Pidellään sadetta Iisalmen matkaparkissa, huomenna panimomuseoonme ollaan kans Iisalmessa tääl koljonvirran campingissa
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1259 1260 [1261] 1262 1263 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pidellään sadetta Iisalmen matkaparkissa, huomenna panimomuseoonme ollaan kans Iisalmessa tääl koljonvirran campingissa Haettu vaunu suviseuroilta Pyhäjoelta, ihan ehjältä vaikutti:)
Ihan helposti löytyi, vuokravaunukenttä oli nyt paremmin näkyvissä kuin tuodessa;)
Kävästy tekemässä kaupassa vähä inventarioo..
Tein ihan älyttömän tempun. Ostin älypuhelimen. Olin älyttömän yllättyny kun sillä voi soittaakin.
Tein ihan älyttömän tempun. Ostin älypuhelimen. Olin älyttömän yllättyny kun sillä voi soittaakin.Hieno vekotin Tein ihan älyttömän tempun. Ostin älypuhelimen. Olin älyttömän yllättyny kun sillä voi soittaakin.Sitä se geokätköily teettää ![]() Mikä luuri tuli hankittua? Piti kävellä töihin, MUTTA en ehtinyt ku pesin pyykkii, tiskasin astoita, laitoin pyykei kuivuun ni kellot oliki jo niimpal ettei millään ehtiny kävellen röihin
Raskasta tää töiden teko 7-viiko jälkee..no onneks tämmöne pumpuline lasku..huomenna jo Livosaareen nauttiin lämmöstä ![]()
Tulipa käytyä pajalla....
Nyt on uus kaasuletku ja pannun boilerin tyhjennysha sippas, eikä tietystikkään ollu hyllyssä tilattiin uusi ja ensiapuna 10mm pultti & klemmari, nyt pysyy vedet mukana ja päästään reissuun... Käytiin lomavieraiden kans heittämässä Meri-Toppilan frisbeegolfrata läpi.
Mukavaa hommaa ja vähän liikuntaakin. En ole ennen tuota lajia kokeillut,voi olla ettei ollut viimeinen kerta ![]()
Olen melkein ehjännyt sähköisen ruohonleikkurin. Kaksi sähköistä vikaa korjattu. Vielä kun saisi pyörän pysymään akselilla, niin olisi soiva peli.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1259 1260 [1261] 1262 1263 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|