Olenko mä ihan hölmö vai pelkästään liian hellämielinen?Olet.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1221 1222 [1223] 1224 1225 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Olenko mä ihan hölmö vai pelkästään liian hellämielinen?Olet. ![]() Nautittu lämmöstä :-)Olitko kuvaaja vai kuvattava? Olitko kuvaaja vai kuvattava? Kuvattava :-)
Portaat puutarhaan.
No,en mä mitään töitä ole tehnyt, kunhan luovinutVarsinaisesti tuosta ei tietoa. Mutta Polareita tehtiin vsta 1964 http://sv.wikipedia.org/wiki/Polarvagnen On kyllä kai yksi malli mikä löytyy monella merkillä. Kafi, Polar ja Sävsjö. Laitettiin ruoka tulemaan itsekseen uunissa ja pakattiin bemariin kamaa Tessusta ja kotoa. Pahin oli ottaa Tessun maskottinallet
pois kyydistä. Meillä on nyt vaatteita vaille kaikki tarvittava, kun lähdetään huomenna töiden jälkeen ajelemaan. Haetaan Bysse lauantaina aamupäivällä ja tarkoitus on sitten mennä matkan varrella jonnekin kämppärille testaamaan, miten sen kanssa pärjäillään. Tessuun jäi enää hyvin vähän tavaraa. Telkkari ja jotain kippoja. Siirrellään niitä sitten ensi viikolla tarpeen mukaan sisälle tai Bysseen. Heh, olen ostamassa auton, jossa en ole edes käynyt sisällä. Pasi vietti siellä aikaa, kun me asianosaiset oltiin syksyllä perunkirjoituksissa . Ei me edes tiedetä, onko siinä sähkölämmitystä tms. Mutta jos se isälle kelpasi, niin kelpaa meillekin. Pitäis kai mennä kerään vaatteet kasaan ja laittaa tiskari päälle. Ei tää mun Pasilta kadehtima 10-18 vuoro sittenkään ole enää mun makuun. Kummastakaan päästä ei jää aikaa.
Jos ajelette "ohitte" niin poiketkaa Jos ajelette "ohitte" niin poiketkaa Valasranta on yksi vaihtoehto.... ![]() Valasranta on yksi vaihtoehto.... Saa meitin pihallakin yöpyä ![]() Tuli mitta täyteen länsinaapurin keksinnön petauspatjan
kanssa. Poikkesin kaupungista tullessani patjakauppaan ja tilasin mitoilla tehdyn tukevamman patjan. Tuli poikkeaminen arvokkaaksi, kun ostoskoriin tuli kauan etsimäni 6-kulmainen puutarhapöytä. Kaupoissa kierreltyäni luulin, että sitä ei ole edes keksitty. Sain Ahaa-elämyksen! En muuten yhtään muistanu et meillä on täällä on semmone laavu tuolla metsässä joka tunnetaan paremmin nimellä "Röllin maja". Pitäiskin viedä Rolli sinne joskus grillailemaan makkaraa ja tarjota samalla kunnon porokaffeet
porokaffeet suomen giäl on mahtavaa :-):-)Kohta teen..suihkuun...ti skaan purnukat..pakkaan vähäiset kuteet ja koitan ton koeranki saada mukaan ja auton nokka kohti saarta :-) hieman haastavaa, mut periks ei anneta.. hiema toistaviikkoa kepittelyä enään :-) Pakkailtu matkamökkiä ja polteltu jäitä, huonosti palavat näin helteellä.
![]() Pakkailtu matkamökkiä ja polteltu jäitä, huonosti palavat näin helteellä.Saman totesin että huonosti palaa..odotellut iltavuoroon menoa. Onneksi työkaveri tekee lauantai vuuoron niin pääsee yöllä ajelee kotia. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1221 1222 [1223] 1224 1225 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|