Lumian 8.1 ei tartte mitään tapatalkkeja
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1220 1221 [1222] 1223 1224 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Lumian 8.1 ei tartte mitään tapatalkkeja
Voi sitä tyttären surua kun vietiin hänen koiransa uuteen kotiin Sysmään. Tytär joutui luopumaan koirastaan kun sai raskautensa aikana astman ja samalla tuli kovin allergiseksi koirille. Lääkärin mukaan hän ei edes saisi puoleenvuoteen käydä missään huushollissa missä on koira. Paha juttu kun kaikilla sisaruksilla on koira tai kaksi. Onneksi meillä ei ole koiraa niin voi edes täällä käydä.
Sent from my iPad using Tapatalk olipas taas porukkaa Turun jokirannassa kun heitin sitä kautta pyörälenkin ja pitihän siellä vähän tankatakin
Jaha lumiaan on tullut uusi tapatalk 2.0. Kuvan liittäminen vaikeaa. Onkos toi kuva hämeenlinnan kasarmilta?
Kävin tuossa illankähmyssä vielä Puolustusvoimain lippujuhlan päivän tilaisuudessa. Hyvä oli ohjelma ja hyvät nisukaffeet.
![]() Kärräsin klapipinon liiteriin.
Onkos toi kuva hämeenlinnan kasarmilta? Piti kysymäni tätä samaa ![]() Tänään on taas yllätys yllätys, käyty aamu leimalla, ei mene niin puuduttavaksi aina samaan aikaan käydä. Nyt on kulkimella lupa liikkua taas vuodeksi eteenpäin Töitä tehty Hiki otsalla! kuunneltu sateen ropinaa ja ukkosen jylinää
![]()
töitä ja harrastehommia, ny ruuanteko kesken.. oli kirjokasta kohtuu hintaan, ja tuoretta minttua kylmää kermaviilikastikett a varten jot noi ruottalaisten uuet potut menis alas..On Rollilla oikeinki hyvä tuo sawustin!! itellä semmonen pieni laatikko autossa.. Olevinaan töitä. Loman jälkeen yrittänyt työvuorolistaa tehdä eteenpäin. Eli olen tapellut exelin (vai excelin?) kanssa
![]() 7 viikkoa kalenterista oli hukassa viikonpäivineen ja päivämäärineen. Ne on nyt kopsattu toisen osaston listoilta ja jopa saatu oikealle kohdalle. Homma jatkuu huomenna. Nyt vaihtaan vaatteita ja pois töistä ja tupakalle. Mä haluaisin antaa/ostaa Bysselle jonkun tervetuliaislahjan. Sellaisen, mikä ei ole ollut Tessun käytösssä. Olenko mä ihan hölmö vai pelkästään liian hellämielinen? ![]() Sittarista en löytänyt kuin sinistä liukuestemattoa, pehmoista. Sininen tulee olemaan Byssen väri. Ja mä toivon, että siitä tulee meille kotoisa auto. Tessua tulee niin ikävä, mutta sen Epsanjan kämpän takia ei viitsi pitää noin uuden karheeta autoa. ![]() Tessu etsii hyvää kotia. No,en mä mitään töitä ole tehnyt, kunhan luovinut
Ja pohtinut milloin Sävsjö vaunu vaihtoi nimekseen Polar. Onkos kellään tietoa, arvauksetkin käy. No,en mä mitään töitä ole tehnyt, kunhan luovinut tämän mukaan 1997 Lainaus SÄVSJÖ - Husvagnsfabriken i Sävsjö byggdes 1976 för tillverkning av vagnar för den brittiska i CI-koncernen. Utöver den egna Sävsjö-vagnen, tillverkades Sprite-vagnar i versioner som var anpassade för den skandinaviska marknaden och av högre kvalitet än vagnarna som var tillverkade i England. Företaget hade en brittisk VD som uttydde Sövsjö som "Safe Sure". 1982 gick CI i konkurs. 1986 ändrade företaget namn till Sävsjö Caravan AB. 1987 slogs Polar och Sävsjö ihop i det gemensamma bolaget Polar & Sävsjö AB. 1990 upphörde Smålandia-modellerna. 1991 lades tillverkningen ner i Sävsjö och flyttades istället till Polarfabriken i Dorotea. 1991 lanserades Euroliner-serien. Sista tillverkningsåret för Sävsjö-vagnarna var 1997. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1220 1221 [1222] 1223 1224 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|