rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9719250 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:02
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #18360 : 7.06.2014 kello on 14:07 »
Ostettu ja haettu puutarhapaviljonki.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 22:46
« Vastaus #18361 : 7.06.2014 kello on 14:11 »
Huoh.. Tuollaiset jutut vetää mielen mustaksi. Ja turha kai on sanoa, että kyllä se siitä kun lompakko kärsii jokatapauksessa.
Siksi jotenkin kolahti kun itse viikko takaperin ruttasin vaunua parkkipaikalla (sullahan syy ei ollut toki oma) mutta kun pienet kolhut tuli ja silti hintaa kertyy. Pelkkä uusi ikkuna veskiin 559€. Kasko kärsii ja omavastuu on iso joten koko homma ottaa kupoliin.
Pieni herpaantuminen liikkeelle lähtiessä kun piti samalla muksua huomioida niin heti liikennemerkissä! Tuhannen tohelo.
Mutta toisaalta, niin kauan kuin rahalla selviää, ollaan paremmalla puolella.

..ja minä pyörin stadiumilla nimellä tuRboman ;)

Kyllä tässä hermoja eilen koeteltiin. Toisesta tapauksesta tulee 2500 € lasku ja toisesta ei edes liike ole uskaltanut ottaa yhteyttä. Sain muiden ottamat kuvatkin vielä. Saas nähdä kuinka asian kanssa toimivat.
Se vaan harmittaa ettei minulla ole osaa eikä arpaa kummankaan asian kanssa mutta minä maksan ja kärsin.
Nimimerkkisi olen yhdistänyt. Samaa käytät muistaakseni vagillakin.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:36
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #18362 : 7.06.2014 kello on 14:53 »
Jääkaapista vadillinen cantaloupe melooneja, aurinkokuivattuja oliiveja, härkäpapuja plus kylmä bisse. Taas jaksaa

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
« Vastaus #18363 : 7.06.2014 kello on 15:22 »
Kyllä tässä hermoja eilen koeteltiin. Toisesta tapauksesta tulee 2500 € lasku ja toisesta ei edes liike ole uskaltanut ottaa yhteyttä. Sain muiden ottamat kuvatkin vielä. Saas nähdä kuinka asian kanssa toimivat.
Se vaan harmittaa ettei minulla ole osaa eikä arpaa kummankaan asian kanssa mutta minä maksan ja kärsin.
Nimimerkkisi olen yhdistänyt. Samaa käytät muistaakseni vagillakin.

Onko tässä jotain ilkivaltaista toimintaa tapahtunut?  :(

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #18364 : 7.06.2014 kello on 15:58 »
Onko tässä jotain ilkivaltaista toimintaa tapahtunut?  :(
Sitäkin. Uuden auton luovutus piti olla perjantaina. Murtomiehet käyneet ja varastaneet renkaat vanteineen. Auto pönkätty edestä peltivanteiden päälle jarrusatuloiden varaan ja taakse viritetty tunkki alle (sitä en tiedä mistä kohtaa tunkattu ylös). Autoliike ei ole edes ilmoittanut minulle asiasta että näin on käynyt. Jäi vain soitto tulematta että auto olisi luovutuskunnossa. Vanteet erikoiset Rado Greyt mistä olin vartavasten maksanut lisähintaa.
Toinen samana päivänä tapahtunut asia oli Volkkarin rakastelu betoniporsaan kanssa. Kyyti oli ollut hurjaa ja puskuri, helmat ja ovet vaurioituvat. Tämänkään asian kanssa minulla ei ole mitään tekemistä paitsi maksajan roolissa.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
    • East Coast Fellows
« Vastaus #18365 : 7.06.2014 kello on 16:03 »
Oliko porsas hyökännyt pysäköidyn auton kimppuun??

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #18366 : 7.06.2014 kello on 16:26 »
Olettaisi vahvasti jotta autoliike vastaa ennen luovutusta autosta varusteineeen.

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #18367 : 7.06.2014 kello on 16:44 »
Porsas oli ilmeisesti hypännyt eteen tai muuten kiilannut ajolinjalle. En edes tarkemmin vielä tiedä.
Kv: totta, mutta se koska uudet vanteet saa ja mistä+ mahdolliset jäljet alustassa toimenpiteen seurauksena. Ei mee välttämättä sillä että pannaan uudet gummit alle. Voi olla vaurioita muuallakin mitä ei päältä näy. Lisäksi olisi kohtuullusta että liike asiasta ilmoittaisi.
On mulla kuvat, mutta en postaa niitä mihinkään vielä. Odotan ensiksi liikkeen kantaa asiasta.

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #18368 : 7.06.2014 kello on 17:32 »
    Mä tekisin tuossa niin että kieltäytyisin vastaanottamasta sitä autoa ja jättäisin sen liikkeen murheeksi....oppiiv atpahan ensi kerralla laittamaan uudet autot (varsinkin sinulle tulevan) vaikka liikkeen sisälle ja ajamaan vastavuoroisesti ne liikkeen käytetyt autot ulos.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:08
    • viva la France
    « Vastaus #18369 : 7.06.2014 kello on 17:43 »
    + 30 mosel wintrich stellplatz, 8,5 euroa yö, vapaa wifi, sähkö. Käyty lenkillä koirien kanssa 12 km. Puolen km välein koirat kävi joessa uimassa.
    Poika mukana fillarilla ja ui vain kerran. Possut marinaadissa odottamassa ilta kahdeksan grillausta.
    Olut viileänä lasissa, tosin kohta kuulema cavaa nautitaan sanoo tuo kauniimpi ja fiksumpi osa avioliittoa.
    Mutta muuten asiat kohtuu hyvin.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #18370 : 7.06.2014 kello on 20:10 »
    Päivä meni hyvin, vaikka stressiä oli etukäteen.  Thumb

Toi mun tuki ja turva alkoi myös nyyhkiä isän haudalla. Hyvä, etten joutunut lohduttamaan sitä. Pasin äiti kuoli pari vuotta sitten jouluna ja se tietty vaikuttaa. Ei se nyt varsin appiukkoa sure  ;)

Oli mukava ja rento kolmetuntinen isän lesken luona. Saatiin kaupat hoidettua ja kahvit juotua ja juteltua monenlaista asiaa. Harmi, kun välit ei olleet näin hyvät isän eläessä.

Nyt, kun auto on "uusi", niin halusin ensi yön kämppärin olevan tuttu. Ajettiin peräkanaa Lopen Laakasaloon. Pasi Byssellä, tietty. Täällä on tuttuja karavaanareita, jotka osaa neuvoa meitä, jos ei osata käyttää Trumaticia. Tai jos Bysse ei lämpiä, löytyy apuja...
    Matkalla huomasin, että takavalot toimii päin mäntyä. Ekat 60km paloi jarruvalot. Sit risteyksen jälkeen ne sammui ja samaten vasen äärivalo ylhäällä. Huoks! Tarvii viedä korjattavaksi. Tästä oli just korjattu vasen äärivalo....

Hain ämpärillisen lämmintä vettä ja putsasin kaappien hyllyt silleen pikapikaa. Sitten kamat sisään.
    Hiukan haistelin, että haiseeko täällä kosteus, mutta tuttu kaveri, entinen duunikaveri, joka yrittäjänä remppaa kämppiä, sanoi että ei haise. Väitti haistavansa kosteuden heti.
    Pasikin otti rätin käteensä ja arveli, että haju tulee märästä pölystä. Sitähän täällä talvisäilytyksen jäljiltä on.

Lattiatila on Tessun jälkeen aika pieni. Pienen hetken jo iski epäusko. Mutta kaappitilaa on kuitenkin aika kivasti. Uskoisin, että meistä tulee Byssen kanssa kaverit  :-*

Hannele toi juhannusruusun :)

• Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #18371 : 7.06.2014 kello on 20:15 »
    Siisti koppi, sulla on varmaan i-tuote kun on kuvat väärinpäin :laugh:

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #18372 : 7.06.2014 kello on 20:30 »
    Käväistiin muksujenkanssa sukutapaamisessa, koko ilta on pakkailtu viimeisiä tavaroita kesäturneelle. Parempipuolisko lähti yöksi töihin ja huomenna lähtee meidän perhe kesälomalle Thumb Neljäviikkoa aikaa tehdä mitä lystää, tiistaille on laivamatka ruotsiin varattu ja siitä eteenpäin mennään fiilispohjalta ;D ;D

• Vieras
    « Vastaus #18373 : 7.06.2014 kello on 20:43 »
    Neljäviikkoa aikaa tehdä mitä lystää, tiistaille on laivamatka ruotsiin varattu ja siitä eteenpäin mennään fiilispohjalta ;D ;D

Ihanko koko neljä viikkoa meinaatte olla pois kotoa...ei onnistuisi minulta...pakko saada olla kotonakin hetki ennen töihin menoa ja onhan niitä kotihommia ja pihatöitäkin....ei niitä kaikkia jaksa sitten töiden jälkeen työviikolla tehdä.  :-\

• Vieras
    « Vastaus #18374 : 7.06.2014 kello on 21:07 »
    Vahasin ja putsasin veljen auton silkasta sukulaisrakkaudesta :-D

Ensin pesu liuttimella, sitten Virtus -hiomatöhnällä naarmut pois, päälle Diamond Bright Diamond cut puhdistava perusvaha ja lopuksi suojavaha samalta firmalta pintaan > hyvää jälkeä syntyy.

Glymin punaleima+kultakortti combo on jäänyt minulta lopullisesti historiaan. Pari vuotta sitten kokeilin noita Diamond Bright vahoja eka kertaa, siitä sitten vertaillut Glymia ja Diamondia, ja nyt tänä suvena olen lyönyt kantani lukkoon > parempaa kuin Glymit vaikka vuosikausia olin Glymin ylin ystävä. Ultra Deep Shine on ihan jees mutta punaetiketti perusvaha uutenakin versiona häviää Diamondille ja Diamond;in Diamond Cut "perusvaha" tuntuu kestävän samalla tavalla kuin kultakortti Glym  :o Ja se heidän pintavahansa sitten kultakorkkiakin paremmin  8)

Sisätilojen pesu Le Chat -saippualla > sinne mitään suihkepullo-tököttejä tartte sotkea. Nahkat lähtee tuolla putsiksi kuten myös muovit ja muut. Kattoerhoilua en ole kokeillut mutta esim ovikankaat on lähteneet oikein hyviksi.

Kun eka kerran tuolla Jagen pesin sisältä niin sen jälkeen en ole muita tarjonnutkaan käyttikseen enkä harrasteisiin. Hienot nahanhoitoaineet sun muut tököttimet tuntuu ihan turhuudelle kun pari kertaa vuodessa kissasaippuaa sinne cabiiniin tarjoaa... Kissasaippuan jäljiltä penkit on just sopivan kiiltävät, pehmeät ja "terveen" tuntuiset (tuntuvat elävälle nahalle). Ovien ja kojelaudan muoviosat taas sopivan matat eikä sellaiset silikoonilla suihkutellun näköiset. Iso peukku tuollekin  Thumb

Le Chat -saippua on voimansa puhdistamisessa näyttänyt nyt sen verran monesti omissa ja tuttujen peleissä että ihmetteln miksi mitään mutta tarttee edes tehdäkään  :P

Ja mielestäni vielä suoriuduin tuosta ihan sutjakasti kun 5 tuntiin koko hoito syntyi (kohteena Peugeot 206).

En ole noista vahoista vertailevaa testiä nähnyt mutta hauska olisi tietää miten testeissä on mennyt koska oma kokemus käytännöstä on kovasti selvän tuntuinen. Sen tiedän testeistä että punaleima Glym puhdistaa ihan hyvin mutta ei kestä > korreloi omien kokemusten kanssa. Mutta Diamond Bright:ista ei ole mitään tietoa miten on testeissä pärjännyt (jos on testattukaan).

(Glymin High Definition olisi hauska kokeilla käytännössä mutta ei oikein raaski :-D )

Edit: parit videot katsottuani pitäisi varmaankin kyllä raaskita tuota HD vahaa kokeilla :-/ On ilmeisesti niin riittoisaa ettei hinta per vahaus ole kuitenkaan maltaita...)
    « Viimeksi muokattu: 7.06.2014 kello on 21:21 »